Sidney Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 På den andra bilden (den svarta) och den sista (ser ut som en utdragen handkontroll så är det samma Halo bild.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag gillar Xune 360, den ser ganska nice ut.Ja, den enda nackdelen är att den inte har någon styrspak :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag gillar Xune 360, den ser ganska nice ut. Ja, men utan styrspak blir det ganska jobbigt. Fast det kan ju bli problem med att ha en styrspak utfälld hela tiden också, men själv skulle jag nog föredra en portabel konsol med styrspak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) PSP har ju en rund ring som är som en styrspak fast den inte står ut. Sån kunde man ju ha på Xbox Portable. http://img165.imageshack.us/img165/4589/pspfz3.png Redigerat 29 December 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Nintendo DS har ju ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Nej men den har pekskärm istället, vilket jag mycket hellre skulle vilja ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Både och skulle va skönast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Nintendo DS har ju ingen. Måste bara fråga, vad har det med saken att göra? Det är en stor skillnad på Nintendo DS och PSP + Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag menar att Nintendo går ju att spela, och den har ingen joystick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Skulle vilja ha den som såg ut som en utdragen handkontroll. Kanske inte den smidigaste men den verkar klart skönast att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Om någon här är sanna. Så vette jag ***. Dom kommer inte klara av det + med photoshop kan man göra mirakel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 fy f*n vad allt är fejk fejk FEJK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.