Bruce Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Det ligger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ligger ner, var byggt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Okej, jag bara undrade hur jag skulle ha mitt Xbox eftrsom på alla bilder står det upp.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Hehe, undrar också det så det är bäst att ha det liggande då alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Jag trodde först man skulle ha 360 stående för jag hade sett en bild på det så , och idag så såg jag att jag hade en repa på assasin's creed skivan som jag inte kunnat göra själv eftersom repan är formad som en cirkel. Kan det vara att xboxet gjort repan på skivan? Redigerat 25 December 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag trodde först man skulle ha 360 stående för jag hade sett en bild på det så , och idag så såg jag att jag hade en repa på assasin's creed skivan som jag inte kunnat göra själv eftersom repan är formad som en cirkel. Kan det vara att xboxet gjort repan på skivan? Ja.. Antagligen.. Jag tror det iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ajdå, ska nog ha mitt liggande då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Det e ju att microsoft har gjort en ny "funktion" på xbox 360 att man kan ha den både stående och liggandes också visar dem bilder på stående bara för det e den nya "funktionen". För alla tidigare konsoller har man ju liggandes t.ex. gamecube, n 64, xbox (vanliga), nes (om man ska räkna så långt tillbaks :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jo, men Sony gjorde endå liknande med PS2, dock var det bra att ha extra stöden där som kostade extra. Dock så går det bra att använda alla 7e generations konsoller stående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Har den liggande o har alltid haft den så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Min syrrans pojkvän fick PES08 skivan förstörd så han inte kunde köra det nåt mera bara för att den stod upp. Själv har jag mitt liggande för det är skönast så, känns ostabilt om det står upp och så repar den skivorna lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Mitt ligger nu mera somsagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.