bazti Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Job proposal skickad, bara att accceptera och börja jobba P.S Köp ett matlager om du inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Job proposal skickad, bara att accceptera och börja jobba P.S Köp ett matlager om du inte har. Hur lång tid tar det innan den kommer fram? Och vad kommer du att vilja med ditt parti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Job proposal skickad, bara att accceptera och börja jobba P.S Köp ett matlager om du inte har. Hur lång tid tar det innan den kommer fram? Och vad kommer du att vilja med ditt parti? Den är hoss dig när som helst Partiet ska jobba med att förbättra levnadsvillkoren i Sydafrika först och främst, minska arbetslösheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 eh..wtf..du menar väl: all makt till partiet? :P eller blir man inte så lyckad då tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 eh..wtf..du menar väl: all makt till partiet? :P eller blir man inte så lyckad då tror du? Nä blir nog fail om amn gör så. Men något man kan göra för ett bättre Sydafrika, hålla skatterna höga för utländska företag för att gynna ekonomin. Se till att matmarkanden inte blir som den svenska otroligt korrumperrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Fy fanken att det inte finns moving där, jag vill ju flyttat till Ryssland och hjälpa dem med revoulitionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Hjälp oss få makten i Sydafrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Hjälp oss få makten i Sydafrika.Det är nog bättre. :> När vi har mycket pengar och blivit större tycker jag att vi ska försöka få dit fler människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Sydafrika växer och Doim Gifts producerar gifts, fast inte tillräckligt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) Bazti, Jag börjar spela igen och flyttar till Sydafrika! Edit. Hur flyttar man till ett annat land? ( Har precis revivat ) Redigerat 6 Mars 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Bazti, Jag börjar spela igen och flyttar till Sydafrika! Edit. Hur flyttar man till ett annat land? ( Har precis revivat ) köper moving ticket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 (redigerat) Edit. Nu harv jag fått en invite så jag bor i Syd Afrika nu, Men vad heter företaget? Notera att jag söker jobb på Doim Gifts nu och heter KuddieQ Redigerat 7 Mars 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.