bazti Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Vi tog hem 80% av landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) Och låt mig presentera Cape Towns nya borgmästare... JAG :D Trodde jag skulle förlora valet. Det står att jag fick 4 röster. Redigerat 21 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Och låt mig presentera Cape Towns nya borgmästare... JAG :D Trodde jag skulle förlora valet. Det står att jag fick 4 röster. Och den som antagligen tar hem hela landet om 10 dagar skrev detta <---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 går utmärkt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Återupplivningsförsök V1 har släppts. Och erbjuder en del nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Kom alla till SydKorea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag har lämnat Sydafrika jag kanske åker dit men jag satsar mer på att tjäna pengar har bara 22 gold (är i USA). Får man 5 gold om man får hardworker medaljen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag har lämnat Sydafrika jag kanske åker dit men jag satsar mer på att tjäna pengar har bara 22 gold (är i USA). Får man 5 gold om man får hardworker medaljen? Vet inte, försöker själv fixa Monopol på Grain i Syd Korea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Ok, btw vilket land borde jag starta ett företag i och vilket företag fixar mest pengar? Redigerat 2 December 2008 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hur blir man medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag kan invita dig, skicka din email till mig via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 ne ångra mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.