Jote Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Hur ser det ut i Sydafrika nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Hur ser det ut i Sydafrika nu då? Ser ut att bli Kroat fritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Härligt, kanske jag också åker dit isånnafall, har fått min hardworker medalj och jag har 34 gold :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Härligt, kanske jag också åker dit isånnafall, har fått min hardworker medalj och jag har 34 gold :D Får fixa en hardworker medal här med. Redigerat 6 December 2008 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Jag bor i Sydafrika nu, ser ut som om kroaterna tänker lämna landet. Hur har landets befolkning stigit med 300 pers på bara 1 månad? Redigerat 7 December 2008 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Asså vaffan, jag har inte fått min aktiverings mail än.. -.- Redigerat 7 December 2008 av Molesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Jag bor i Sydafrika nu, ser ut som om kroaterna tänker lämna landet. Hur har landets befolkning stigit med 300 pers på bara 1 månad? Bakar kolla upp The Party, de är lungt infiltrations våg 5. Indonesier Lyckas Ungrare Misslyckas Estebans Propaganda Failar hårt Kroater Lyckas, Belönas med eget Land The Party Ge mig en movingticket, Da King komemr hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 (redigerat) Fattar inte så mycket vad du menade men jag köper en moving ticket åt dig nu om du vill :P Har varit lite oaktiv på det här forumet. Redigerat 10 December 2008 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Fattar inte så mycket vad du menade men jag köper en moving ticket åt dig nu om du vill :P Har varit lite oaktiv på det här forumet. Redan fixat + 5 extra för krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Ok, fick nyss 5 gold till, fick en Super soldier medalj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) (Bump) Jag gick upp en nivå och fick 5 gold så nu har jag 44 gold :D Kanske borde satsa på 65 gold istället nu när det går så bra? Redigerat 14 December 2008 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (Bump) Jag gick upp en nivå och fick 5 gold så nu har jag 44 gold :D Kanske borde satsa på 65 gold istället nu när det går så bra? Slösat 20 guld i krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.