Jote Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Jaha, nu har eSA fått tillbaka en stad iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jaha, nu har eSA fått tillbaka en stad iallafall. Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roteda Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Ser att den här tråden är lite inaktiv. I mitten av Juli så startade världskriget då USA och Kanada blev anfallna från en 5-7 olika fronter. I förrgår blev Kanada helt förintat, men efter lite RWs idag så är Kanada åter tillbaka på kartan. USA har bara ca hälften av deras regioner kvar, och även Greklan, Spanien och Scweiz är under anfall av våra allierade. Sverige är inte under anfall än, men vi förutspås vara nästa offer. Alla som inte spelar rekommenderar jag varmt att börja spela, någon bättre tidpunkt än den här finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Aktiverings länken funkar ju inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marsohn Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 nej nu jag vil gå med i ert företag :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Startade eget med en polare för ett par dagar sen > gick skit > sålde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) - Redigerat 18 November 2010 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 (redigerat) Ok, alla som registrear sig på detta spel med min länk: http://www.*reklam*/en/referrer/Mr+Bratwurst Ger jag 500FM. Fast ni måste levla till minst lvl 10 och använda era skattkartor ( detta gör ni på högst 2 dagar, 1 om ni är skickliga). När ni kommit till lvl 10 (och lvl 5) går ni in på gold and extras och treasure maps och bara väljer ett kryss. Om någon behöver hjälp med spelt får ni gärna skicka ett pm så hjälper jag er. Ska testa, har inte en aning om vad det är, men, kållade bara vem som bumpat tråden Fast... är inte REF-länkar mot fuska.se reglerna? Redigerat 28 Oktober 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 (redigerat) - Redigerat 18 November 2010 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Ok, alla som registrear sig på detta spel med min länk: http://www.*reklam*/en/referrer/Mr+Bratwurst Ger jag 500FM. Fast ni måste levla till minst lvl 10 och använda era skattkartor ( detta gör ni på högst 2 dagar, 1 om ni är skickliga). När ni kommit till lvl 10 (och lvl 5) går ni in på gold and extras och treasure maps och bara väljer ett kryss. Om någon behöver hjälp med spelt får ni gärna skicka ett pm så hjälper jag er. Ska testa, har inte en aning om vad det är, men, kållade bara vem som bumpat tråden Fast... är inte REF-länkar mot fuska.se reglerna? klart du kan spela utan min ref länk, men då ger jag dig inte några FM heller. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 (redigerat) - Redigerat 18 November 2010 av Waldorf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 Ok, alla som registrear sig på detta spel med min länk: http://www.*reklam*/en/referrer/Mr+Bratwurst Ger jag 500FM. Fast ni måste levla till minst lvl 10 och använda era skattkartor ( detta gör ni på högst 2 dagar, 1 om ni är skickliga). När ni kommit till lvl 10 (och lvl 5) går ni in på gold and extras och treasure maps och bara väljer ett kryss. Om någon behöver hjälp med spelt får ni gärna skicka ett pm så hjälper jag er. Ska testa, har inte en aning om vad det är, men, kållade bara vem som bumpat tråden Fast... är inte REF-länkar mot fuska.se reglerna? klart du kan spela utan min ref länk, men då ger jag dig inte några FM heller. :D Vill bara påpeka att han bara fick 200FM pågrund av att kan endast levlade till lvl 5 och inte 10. det tar 1 inloggning för att nå lvl 5. så om ni vill ha lätta FM så gå med. Nu tog ja level 10 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.