Crys Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Det går inte att sätta på vilo lägga på min dator längre, knappen lyser grått. Har testat med virus sökning, men den hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 står det nått när du håller på knappen? har den funkar förut? aldrig sätt nått sånt förut men jag tror inte det är ett virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 står det nått när du håller på knappen? har den funkar förut? aldrig sätt nått sånt förut men jag tror inte det är ett virus Ne det står inget när man håller på knappen. De har funkat för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 då är det väldigt skumt, du skulle kunna kolla på microsofts hemsida ifall det står något där. kanske gör det imorgon (idag) om jag får tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 har för mig att det finns nån inställning för det... kolla i energisparande-tabben som är vid skärmsläckare lr nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 har för mig att det finns nån inställning för det... kolla i energisparande-tabben som är vid skärmsläckare lr nåt.. Energisparande-tabben vid skärmsläckaren? vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Högerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper > Skärmsläckare > Intställningar... (med tre punkter efter varandra) > Viloläge och kryssa i rutan där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Katt du pratar om Viloläge, som man ser på bilden är det Vänteläge (som han skrev fel på i topic) som inte funkar, om han aktiverar Viloläge så kommer det komma upp 2 knappar, en för Viloläge som förmodligen funkar och en för Vänteläge som inte går att trycka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Datorn är för pigg. aldrig sett det där förr X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Katt du pratar om Viloläge, som man ser på bilden är det Vänteläge (som han skrev fel på i topic) som inte funkar, om han aktiverar Viloläge så kommer det komma upp 2 knappar, en för Viloläge som förmodligen funkar och en för Vänteläge som inte går att trycka på.Vem behöver Vänteläge? Vissa nätverkskort kan dock gråa ut Väntelägeknappen, tror jag. Man måste nog avinstallera de drivisarna till nätverkskkortet för att få tillbaka Vänteläge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Vad är det för skillnad mellan viloläge och väntaläge? Viloläga sparar mer el? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Vänteläge: skrärmen släcks i princip bara. Viloläge: Datorn liksom stäns av, och när du slår på den är alla program som du körde uppe. Så om du inte kan spara på ett spel kan du sätta datorn på Viloläge om du måste stänga av datorn. Sen kan du till och med dra ut sladden och när du startar datorn kan du spela ditt spel och allting är som det var när du sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.