Blitzcat Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Ja, som sagt, skriv vad ni fick i julklapp. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Pengar, presentkort till cykelaffär, marsipangris, guiness rekordbok. Redigerat 25 December 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Logitech G9. Riktigt nice faktiskt. En musmatta till också. Ingen Qpad, men något liknande. Lite pengar, nya boken i Otori-serien, några presentkort, biobiljetter, Björn Borg kalsonger och en marinblå Lacoste piké. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag fick PS3 som jag använder just nu på fuska asså. Jag fick också CoD 4 till PS. Pengar och massa mer skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Logitech G15 (keyboard), Logitech MX 518 Gaming-Grade Optical Mouse, GHIII (bara spelet, ingen gitarr), Sliderör, godis, Puma Shower Gel och dödö, och lite pengar :D Redigerat 24 December 2007 av Bowie4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Xbox 360 3 spel till Xbox 360 4000 kr Headset till dator Guinness World Record 2008 Alladin godis ask Paradis Godis ask Väckarklocka Harry Potter den sista Tjocksockar Vattenflaska Map Samuraj Depper Kyo 3 En bok om jorden. En tidning om histora. Känns som jag fick lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 1000 kronor Headset till datorn Alex Rider 3-6 Eragon Arn Narnia sjätte boken Snowboard Glasögon En t-shirt En halsduk Wow-Prepaid card Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Gitarr + ställ Ny laptop (en Acer) Morgontofflor Parfym Halsband Family Guy almanacka 2008 2 T-shirts Strumpor & Underkläder Halsduk + Mössa Ska få mer när jag åker till farsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Nvidia Geforce 8500 GT 512 MB Musmatta. sUrface1030 Wii Remote Fick lite chocklad, 200 kr och lite annat också, men det var nog i stora drag det hela. Känns som att många här är väldigt bortskämda... *Host* Skinnpytte *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Ja j*vla ungj*vlar bara ska ha o ha det tro nog f*n att det slåss rekord i julhandeln varje år när dagens ungar bara ska ha o ha. Jag däremot njöt av god mat och umgicks med min släkt. I packet fick jag kalsonger och lite godis, mer behövs ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Godis Bok Tomte Prydnad Neopron Handskar Makrill Mete Rig Överlevnad/Flytoverall Playstation3 Motorstorm Pengar. Redigerat 24 December 2007 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Nvidia Geforce 8500 GT 512 MB Musmatta. sUrface1030 Wii Remote Fick lite chocklad, 200 kr och lite annat också, men det var nog i stora drag det hela. Känns som att många här är väldigt bortskämda... *Host* Skinnpytte *Host* Rik mormor^^Hon gav mig 4 tusen, Harry Potte boken, Alladin godis ask, Guinniess, 1 xbox spel. Hon gav 4 tusen till alla barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.