robink93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Nokia N95 Dagens pucko (Bok) Chokladask 300kr Foton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ingen verkar förstå vad bortskämd betyder...Det betyder att man får som man vill. Jag önskade mig inte hälften av sakerna jag fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 ett litet biljardbord me mina syskon ( farsan lurade oss me att det va en platt-tv <_< ) två tröjor 200 kr högtalare till min ipod Harry Potter 7 guinnes rekordbok 2008 en tidning ( egentligen två men de var likadana -.- ) en marabou chokladkaka simpsonsfilmen två nyckelringar en nyckelkedja ett halsband en kudde ett par kallingar hade hoppats på ett xbox 360, men jag får väll köpa ett nu i mellandagarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Fick min enda "julklapp" två månader i förväg, Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) PlyStation 3. NHL 08 (PS3) Need For Speed ProStreet (PS3) Resistance Fall Of Man (PS3) Kallingar, mer kallingar. Radiostyrd bil (skitcool :lol: ) Väckarklocka Duschradio Toblerone (choklad 400 gram) Batterier Ett annat spel till Xbox. + 1600 kr Visst är man bortskämd. ;) Redigerat 25 December 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Ingen verkar förstå vad bortskämd betyder...Det betyder att man får som man vill. Jag önskade mig inte hälften av sakerna jag fick. Nej din nöt, det betyder att någon skämmer bort en. Tex nu på julafton ser det ut som att dina föräldrar skämt bort dig rejält. btw, jag fick.. En digitalkamera Högtalare till min ipod Wow battlechest + prepraid card (Har aldrig spelat wow förr men nu böjas det ;)) Kalsonger Nintendo Wii + Super Mario Galaxy och GH3 Kläder 1300 kr Hårwax Godis (Choklad, polkagrisar) Jag kan erkänna att jag är lite bortskämd, men jag har gett ganska mkt julklappar också. :) Redigerat 25 December 2007 av Creature Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ingen verkar förstå vad bortskämd betyder...Det betyder att man får som man vill. Jag önskade mig inte hälften av sakerna jag fick. Nej din nöt, det betyder att någon skämmer bort en. Tex nu på julafton ser det ut som att dina föräldrar skämt bort dig rejält. btw, jag fick.. En digitalkamera Högtalare till min ipod Wow battlechest + prepraid card (Har aldrig spelat wow förr men nu böjas det ;)) Kalsonger Nintendo Wii + Super Mario Galaxy och GH3 Kläder 1300 kr Hårwax Godis (Choklad, polkagrisar) Jag kan erkänna att jag är lite bortskämd, men jag har gett ganska mkt julklappar också. :) Inte för att jag pallar diskutera men det var mormor. Och jag fick inte xbox 360 och spelen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ingen verkar förstå vad bortskämd betyder...Det betyder att man får som man vill. Jag önskade mig inte hälften av sakerna jag fick. Nej din nöt, det betyder att någon skämmer bort en. Tex nu på julafton ser det ut som att dina föräldrar skämt bort dig rejält. btw, jag fick.. En digitalkamera Högtalare till min ipod Wow battlechest + prepraid card (Har aldrig spelat wow förr men nu böjas det ;)) Kalsonger Nintendo Wii + Super Mario Galaxy och GH3 Kläder 1300 kr Hårwax Godis (Choklad, polkagrisar) Jag kan erkänna att jag är lite bortskämd, men jag har gett ganska mkt julklappar också. :) Inte för att jag pallar diskutera men det var mormor. Och jag fick inte xbox 360 och spelen själv. Vem fick dom då? Din bror, syster? Tänk om jag rabbla upp allt som mina syskon fick, klart de blir mycket då. Tråden handlar om vad man SJÄLV fick i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ingen verkar förstå vad bortskämd betyder...Det betyder att man får som man vill. Jag önskade mig inte hälften av sakerna jag fick. Nej din nöt, det betyder att någon skämmer bort en. Tex nu på julafton ser det ut som att dina föräldrar skämt bort dig rejält. btw, jag fick.. En digitalkamera Högtalare till min ipod Wow battlechest + prepraid card (Har aldrig spelat wow förr men nu böjas det ;)) Kalsonger Nintendo Wii + Super Mario Galaxy och GH3 Kläder 1300 kr Hårwax Godis (Choklad, polkagrisar) Jag kan erkänna att jag är lite bortskämd, men jag har gett ganska mkt julklappar också. :) Inte för att jag pallar diskutera men det var mormor. Och jag fick inte xbox 360 och spelen själv. Vem fick dom då? Din bror, syster? Tänk om jag rabbla upp allt som mina syskon fick, klart de blir mycket då. Tråden handlar om vad man SJÄLV fick i julklapp. ?Jag fick ju xbox 360 och spelen tillsammans med min bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ingen verkar förstå vad bortskämd betyder...Det betyder att man får som man vill. Jag önskade mig inte hälften av sakerna jag fick. Nej din nöt, det betyder att någon skämmer bort en. Tex nu på julafton ser det ut som att dina föräldrar skämt bort dig rejält. btw, jag fick.. En digitalkamera Högtalare till min ipod Wow battlechest + prepraid card (Har aldrig spelat wow förr men nu böjas det ;)) Kalsonger Nintendo Wii + Super Mario Galaxy och GH3 Kläder 1300 kr Hårwax Godis (Choklad, polkagrisar) Jag kan erkänna att jag är lite bortskämd, men jag har gett ganska mkt julklappar också. :) Inte för att jag pallar diskutera men det var mormor. Och jag fick inte xbox 360 och spelen själv. Vem fick dom då? Din bror, syster? Tänk om jag rabbla upp allt som mina syskon fick, klart de blir mycket då. Tråden handlar om vad man SJÄLV fick i julklapp. jag och skinnpytte fick ett xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Pengar 2100 SEK. Presentkort 500 SEK (Videomix). Film Två stycken i samma fodral, Little Miss Sunshine & Walk the line. Godis Twixrör med 21 stycken bitar i & en ask med Cloettas utvalda favoriter. Kläder 3 par kalsonger, en röd tröja och ett par svarta joggingbyxor. Jag kommer att få T-shirts och lite annat i morgon av min mamma. Övrigt Örngott med dödskallemotiv + örngott till kudde med The Simpsons- motiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 En film fick jag av min Morbror också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.