diaster kirby Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2004 alla mina poäng till den som hjälper mig med ocean force point tempel ;)
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Skrivet 23 Mars 2004 jag har tagit fire stonen men när jag ska in i fire templet ska man gör något med några orbs...vad??Å?? har du mån stenen
diaster kirby Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2004 försök hänga med lite grann i svaren ;)
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Skrivet 23 Mars 2004 Hur många såna stenar har du? har du tävlat med den här som åker iväg med stenen?
diaster kirby Skrivet 26 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Mars 2004 ???! förstår inte men poäng till den som säger vad jag ska göra!! *jag är i ocean force point temple och har just klara labyrinten med den där lådan*
diaster kirby Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Mars 2004 snälla!!..mina poöng till värdig svarare!
Wind fox Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Är den där med stenarna och gesarna? Iså fall testa legga stenarna på alla möjliga sätt.
diaster kirby Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Skrivet 9 April 2004 långt..mycket längre fram är jag!....jag är i ocean force point temple när man skutit ett slags block genom en labyrint!
Mixan Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 HJÄP!!!!!!!jag har fasnat när man ska flyga på den där fågeln & skuta ner tornen jag fattar it de e juu omöjligt att klara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mixan Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 asså ni värkar va smarat kan ni hjälpa mej jag har fasnat på de där när man ska flyga på fågeln & skuta ner tornen.....DE E JU OMÖJLIGT NÄT DOM GULA FLYGPLANEN FORTSÄTTER FLYGA ÄVEN OM TORNET E TRASIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink:
X_mister_X Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 asså ni värkar va smarat kan ni hjälpa mej jag har fasnat på de där när man ska flyga på fågeln & skuta ner tornen.....DE E JU OMÖJLIGT NÄT DOM GULA FLYGPLANEN FORTSÄTTER FLYGA ÄVEN OM TORNET E TRASIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink: de fortsätter komma ur de trasiga tornen tills du har klarat alla!
Rekommendera inlägg