Hoppa till innehåll

Tips På Fps-spel


mashemoto

Rekommendera inlägg

Jag har fått en ny dator i julklapp och tänkte att äntligen kan jag börja lira lite bättre spel än bara wc3 och morrowind så nu ska jag inhandla lite spel.

jag skulle vilja ha tips på några bra och roliga FPS spel som helst ska vara långvariga men utan att man tröttnar på dom lätt.

är också sugen på något riktigt kul och långvarigt racingspel.

 

Tack på förhand

 

//Mooney

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns gott om FPS att välja och vraka bland dessa dagar. Call of Duty 4: Modern Warfare är riktigt kul. Dock går det ganska snabbt att klara ut. Men turligt nog är multiplayern grymt bra. Singelplayerkampanjen är fortfarande jäkligt bra också. Om du vill köra friare istället för Call of Duty's linjära stil är Crysis perfekt. Alla spelen i Orange Box, Portal, Half-Life 2, Episode 1, Episode 2 och Team Fortress 2, är trevliga FPS allihopa. Om TF2 inte skulle falla dig i smaken, hur nu det skulle gå till, lär Unreal Tournament 3 vara skoj. Gears of War ska vara en av de bättre portningarna från konsolspel och kan verkligen vara värt en titt. Men herregud, sen finns det ju Bioshock också! Är du en hårding som vill bli skrämd, checka in F.E.A.R + expansioner. Sedan kan väl Rainbow Six: Vegas och Ghost Recon Advanced Warfighter 2 kanske vara värt att kolla lite närmre på.

 

När du skjutit såhär mycket kommer du antagligen ha blåmärken över både armar och händer. Kanske dags att byta till svärd ett tag? Dark Messiah är ett roligt actionspel som är ur förstapersonsperspektiv.

 

När du spelat allt det här är det bara att vänta på Far Cry 2, Brothers in Arms: Hell's Highway och Operation Flashpoint 2. Lycka till!

 

Edit: Vafalls!? BÄTTRE än Morrowind!? Vadå bättre än Morrowind? Det går ju inte.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns gott om FPS att välja och vraka bland dessa dagar. Call of Duty 4: Modern Warfare är riktigt kul. Dock går det ganska snabbt att klara ut. Men turligt nog är multiplayern grymt bra. Singelplayerkampanjen är fortfarande jäkligt bra också. Om du vill köra friare istället för Call of Duty's linjära stil är Crysis perfekt. Alla spelen i Orange Box, Portal, Half-Life 2, Episode 1, Episode 2 och Team Fortress 2, är trevliga FPS allihopa. Om TF2 inte skulle falla dig i smaken, hur nu det skulle gå till, lär Unreal Tournament 3 vara skoj. Gears of War ska vara en av de bättre portningarna från konsolspel och kan verkligen vara värt en titt. Men herregud, sen finns det ju Bioshock också! Är du en hårding som vill bli skrämd, checka in F.E.A.R + expansioner. Sedan kan väl Rainbow Six: Vegas och Ghost Recon Advanced Warfighter 2 kanske vara värt att kolla lite närmre på.

 

När du skjutit såhär mycket kommer du antagligen ha blåmärken över både armar och händer. Kanske dags att byta till svärd ett tag? Dark Messiah är ett roligt actionspel som är ur förstapersonsperspektiv.

 

När du spelat allt det här är det bara att vänta på Far Cry 2, Brothers in Arms: Hell's Highway och Operation Flashpoint 2. Lycka till!

 

Edit: Vafalls!? BÄTTRE än Morrowind!? Vadå bättre än Morrowind? Det går ju inte.

Gears of war ee väl tredje person (har det på xbox360) :huh: B),

ontopic,

Jo du counterstrike och crysis räcker för mig, btw ett gammalt roligt spel är soldier of fortune 2 som har en riktigt skojig multiplayer, singelplayern körde jag ca 5 minuter på och sket i det ;).

Redigerat av Pavilion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mooney: Usch, låt bli Halo 2. Det är en av de sämsta portningarna någonsin. Köp Orange Box först, då har du fem roliga FPS direkt.

 

Pavilion: Det är väl ur förstapersonsperspektiv tills man sätter sig bakom något? Eller har jag fel för mig?

Gears of war på xbox 360 ee det tredje person hela tiden, jag mistänker att de är så på PC då också.'

Har för mig att det kommer vara sandbox på pc:en också eller nåt kanske var nåt annat spel typ unreal tournament.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...