Hoppa till innehåll

Assassin Creed


Paper Mario

Rekommendera inlägg

Efter man har gjort de tre första "uppdragen" i de tre olika städerna så beordnras man att ge sig tillbaka till de samtliga 3 städerna och döda 3personer eller vad det nu är man ska göra. När man kommer till någon av städerna och beger sig till assassinarnas tillhåll för att prata med människan där nere och få svar på var man kan finna den personen man söker, så säger han bara t.ex. "Go west, near the market.. " O.s.v. Jag går runt i hela staden men vet inte vad jag ska göra. Går så långt "West" som det går och försöker hitta något med finner ingeting alls! Vad är det man ska leta efter egentligen ?

Jag kan inte göra någoting, utom att rädda några av byborna från soldaterna eller hoppa runt lite från hus till hus och samla flaggor... Någon som vet vart man ska gå och vad man ska göra ? Eller om man kanske måste klara allt i en speicell ordning, eller rädda ett visst antal av byborna först.... . Det kommer inte upp något på kartan heller, så man ser inte vart man ska. Inga ledtrådar som kan visa en vägen på det viset altså.....

 

 

P.s. Svara bara om du säkert vet vad jag ska göra. Tack på förhand

 

 

Klarat, haha . Tack ändå, tråd kan låsas

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Klättra up i viewpoints(höga byggnader med ställen där man kan sitta, dom är utsatta på kartan) när man sitter på rätt ställe kan man trycka på "trekant" och då ser man staden i en cool bild som går runt. I dit fall gå till West klättra up i en sådan byggnad och tryck på "trekant" och tryck sedan "R" för att göra en skydive ner i halm hög (skit kul att göra). Då kommer det sudiga på kartan att försvinna och det kommer komma fram saker man ska göra ex. hitta en diktator och sedan ska du prylla honom tills han pratar. Sedan kommer det bara att flytta på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror jag har fastnat på samma ställe, men jag har klättrat så många view points jag bara kan, men det hjälper inte. Ska man fortsätta till ett annat distrikt och klättre view points där också eller? Hur gjorde du Paper Mario när du klarade det?

Du ska typ till ''rich district'' och leta efter några som pratar med varandra och så. Elr så var det att man ska till en view point i rich district. Sorry om det jag skrev inte är rätt, kommer inte ihåg exakt hur jag gjorde när jag gjorde det där :P

Men om du är på det stället jag tror du är på så ska det nog va så här.

 

Tror ni ska PM:a han som gjorde tråden eftersom han har klarat det... Han behöver nog inte mer hjälp om just den här saken!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...