ggdover Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tja! många har pratat om det här med psp verisoner att dem nya är kassa och o säkra osso vidare. Ska skaffa en ny verison till pspet och jag undrar vilken ni tycker e bäst även dem här t.ex. 3.52 m33-4. Ah ni fattar säkert. Jag vill altså veta vilken psp verison som e bäst funktion mässigt och säkerhet. (med säkerhet menar jag använda vissa speciela roliga saker till pspet som funkar på mindre verisoner. Så man kan nergradera) Fast jag bryr mig inte om det där med deviehook och umd enulator. Har redan de bästa spelen som behövs till psp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Jag kör med 3.80 och där finns inga fel. Nu kan jag i alla fall spela de senaste demona... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Spelar egentligen ingen roll tycker jag, men för de som vill ha emulatorer och sånt spelar det roll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 den senaste versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daz Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 1.50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Custom Firmware ( 3.80 ) Så jag kan spela inlaggda spel på mitt memory stick Redigerat 25 April 2008 av Ancho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Hur uppgraderar man till 3.80? Jag har 3.60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reffo Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Psp slime ser coolt ut ska köpa det på måndag !! ;) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Hur uppgraderar man till 3.80? Jag har 3.60 Du går inte på Playstations hemsida. Sedan går du till PSP och där finns en länk som heter Upgrade. Där kan du ladda ner den senaste versionen av PSP. Lägg över filen till ditt minne på PSP under mappen GAME. Sedan så måste ditt batteri var fullt och nätkablen inkopplade när du startar uppdateringen under menyn Game eller något sådant. Filen finns i något med minne eller sparat eller något i den stilen.(det är längst ner i allternativen) Det är nu bara att starta installationen och radera filen när du är färdig. PS.Det är bara att läsa på deras hemsida på hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 ALLTID de senaste versionerna... Men BARA om man har Custom Firmware Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 De senaste versionen. Hur uppgraderar man till 3.80? Jag har 3.60 Du går inte på Playstations hemsida. Sedan går du till PSP och där finns en länk som heter Upgrade. Där kan du ladda ner den senaste versionen av PSP. Lägg över filen till ditt minne på PSP under mappen GAME. Sedan så måste ditt batteri var fullt och nätkablen inkopplade när du startar uppdateringen under menyn Game eller något sådant. Filen finns i något med minne eller sparat eller något i den stilen.(det är längst ner i allternativen) Det är nu bara att starta installationen och radera filen när du är färdig. PS.Det är bara att läsa på deras hemsida på hur man gör. Vad menar du med det?(Sorry för dubbel inlägget) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex94zipe Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag har 3.90 m33(custom firmware) Den tycker jag är den bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg