Hoppa till innehåll

Grafik Kort Hjälp

Rekommendera inlägg

Gäst GripenII
Skrivet

Hejsan.Jag ska köpa en proccesor ( Vet exakt vilken ) Men jag vet inte vilket grafik kort som jag kan ha.Finns det någon Bra Gefore 8800 GT/GTS Som funkar (Skit bra ) För runt 2000-2500 Kr?

Gäst GripenII
Skrivet (redigerat)

Hejsan.Jag ska köpa en proccesor ( Vet exakt vilken ) Men jag vet inte vilket grafik kort som jag kan ha.Finns det någon Bra Gefore 8800 GT/GTS Som funkar (Skit bra ) För runt 2000-2500 Kr?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=343813 det e as bra ska facktist köpa det själv

Tack.Nu hoppas jag bara på en Billig 1 GB Ram minne.Så är jag nöjd med min data i 1 år till :) Redigerat av GripenII
Skrivet

men för att köpa ett grafikkort så mås<te du veta ifall din processor klarar av grafikvilkoren. men när du väl ska köpa et grafikkort så rekomanderar jag ett grafikkort med 256 mb eller mer. :)

Skrivet

köp det bästa. det håller ilängden.

Fel, det kommer nya serier varje år, folk tror att man behöver lägga 20 000 för en dator, men nej.

Min kompis köpte sin dator med 7950GT, det är ingenting nu.

Bättre och lägga 7000-12000kr varje år än 15000-22000kr varje år :)

Skrivet

köp det bästa. det håller ilängden.

Inte i dagsläget. 8800GTX är nästan lika bra som 8800Ultra men ändå 1000:- billigare, det gör att Ultra inte blir särskilt prisvärt. 8800GT precis under GTX i prestanda men mycket billigare. Det gör GT till ett väldigt bra köp. Sen finns ju nya GTS som är lite bättre än GTX, men ändå billigare. 8800GTS 512 och 8800GT 512 blir alltså de bästa valen just nu.

GripenII: Köp 8800GT, du blir nöjd. GTS 512 ger oftast inte mer än lite högre FPS, enligt mig är det inte värt prisskillnaden.

Skrivet

kolla på Microsoft.com!

:lol:

ont: Köp 8800gt 512mb, gå inte på de här med fabriksöverclockade kort som heter oc, XX osv utan klockningen kan man göra själv och spara flera hundralappar.

Gäst GripenII
Skrivet

Köp ett 8800GT, bättre än 8800GTS 640 och nästan lika bra som ett 8800GTX kort ;)

Hur mycket kostar 8800GTS 640 Då? 3000? :unsure:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...