Katt Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 och jag skriver information som jag kan hitta om data h*lvetet. HP pavilion s410 2800+(2,08 GHZ)AMD Athlon xp 256mb DDR och Unichrome Grafik upptill 64mb delad grafikminne. och enligt "den här datorn"-Egenskaper har den 192mb RAM. ska kolla moderkortet ochså. så jag skulle vilja ha ett kit lr liknande med prylar,så att den klara några av dom lite nyare spelen. Vad jag ser så klarar den bara upp till 256 RAM, men det är ju löjligt lite! Äru säker på att det är HP pavilion s410? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 aa det står det på en lapp som sitter på burken. men kanske lika bra att köpa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Inte ny dator, men nytt moderkort kanske. Men jag har sökt igenom hela hp's hemsida och inte hittat din dator... Det var mycko... :S Är datorn gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 256mb DDR och Unichrome Grafik upptill 64mb delad grafikminne. Hur kollar man hur mycket storlek man har på grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Högerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper > Inställningar > Avancerat > Bildkärmskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Inte ny dator, men nytt moderkort kanske. Men jag har sökt igenom hela hp's hemsida och inte hittat din dator... Det var mycko... :S Är datorn gammal? aa ett antal år på nacken,2005 tror jag vi köpte den. som sakt jag skerv an en lapp so sitter klistrad på datorn. jag skulle vilja ha minst 1gb ram och ett nytt grafik kort. hur mycket koster ett nytt moderkort ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) Mer än 3000 kr om du vill ha ett riktigt bra. Annars finns det lite halvsugiga, men fullt funktionsdugliga för 500 - 900 kr. Men en dator ifrån 2005 bör ju klara av minst 1 GB RAM, iaf. Om det inte är nått budgetdator, d v s... Redigerat 2 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Beroende på hur kräsen du är. Men mellan 900-2000kr kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 aight får se hur det blir måste betala lite till mina föreldrar för PS3an först,men sen är det födelsedag och konfermering(stavning).så kanske kan skrapa i hop lite pengar.men hur som helst tack för alla tipsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.