Hoppa till innehåll

Hjälp


Moviemaker

Rekommendera inlägg

Jag har gjort en tråd innan om detta men det verkar som om ingen kan hjälpa mig så jag gör en ny tråd! Jag köpte

GTA San Andreas till PC hösten 2006 och allt gick bra! Men lite tidigare i år så ville en kompis hjälpa mig och modda men allting gick fel så när vi starta GTA kraschade det. Min kompis sa att man skulle installera om GTA och när vi kom till ungefär mitten av installationen stod det "Datorfel" och något mer. Så GTA funka inte. Några dagar senare paja datorn och när vi fick den spelbar installerade jag GTA San Andreas men det stod precis samma sak vid mitten av installationen! "Datorfel" och något mer. Jag behöver verkligen hjälp! Jag har Windows XP. Nedanför är det hur det ser ut när jag har kommit till mitten av installationen.

post-62041-1198841191_thumb.jpg

Redigerat av ario10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om fallet är så att datorn kraschar och inget vill fungera så tror jag det bästa är att ominstallera operativsystemet, formatera hårddisken på allt som finns.

 

OBS: Allt på din hårddisk kommer försvinna isåfall. Bilder, filer, spel osv.

 

Men datorn kommer gå mycket bättre efteråt. Du gör som du vill men det här är mitt råd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, datorn kraschar inte säger jag! Jag sa att efter modden (modden är ju borta nu) krascha GTA San Andreas! Men det funkar med en massa andra spel.

 

PS. Jag nämnde också att datorn paja! Efter det fick jag starta om hela hårddisken. Så datorn är typ 1 ½ år men hårddisken efter att datorn paja är ungefär 1 ½ månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När du ringer supporten så kopplas du till ett gäng personer på Rockstar Games som kan allt om spelet. om dom talar svenska eller engelska vet jag inte men jag skulle tro att dom talar engelska. du ringer helt enkelt bara till dem, berättar om ditt problem och frågar efter hur du kan åtgärda det. I de flesta fall så får du svar men om det du gjort är någonting som Rockstar Games inte har någon uppsikt om så är chansen desto mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...