viko550 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 mitt är Ratchet and Clank: tools of destruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Gillar alla mina spel och har inte direkt någon favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 UJ, svårt val Gillar nästan alla spel, hatar bara två. Recistance: Fall of man Motorstorm alla andra gillar jag ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Recistans fall of man är kul!!! :lol: och föresten man får ju dom spelen när man köper ps3 har du ens nåra andra spel??? :huh: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Recistans fall of man är kul!!! :lol: och föresten man får ju dom spelen när man köper ps3 har du ens nåra andra spel??? :huh: :huh: Han skrev att han hatade de två spelen, resten av hans spel gillar han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 har bara ett Motorstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Recistans fall of man är kul!!! :lol: och föresten man får ju dom spelen när man köper ps3 har du ens nåra andra spel??? :huh: :huh: jag har förutom motorstorm och rec.... Fifa 08 Nhl 08 Virtuala tennis 3 (endast roligt om man kör multiplayer) Ratchet & clank: tools of destruktion Ulltimate alliance Guitar hero 3 Skate GTA IV Gran turismo 5 prologue alla dem är roliga, Så jag vet inte riktigt vilket som är bäst. Redigerat 1 Juni 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Typ assassins creed de e kul mem ja har klarat de och då kan man inte fortsätta de e synd. Men half life tar nog priset de e liksom lite av allt B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Jag har bara Motorstorm så det är väl min favorit av dem jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Har bara Ratchet And Clank: Tools Of Detsruction, det äger! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Själv har jag bara The Elder Scrolls IV Oblivion. Ett riktigt mästerverk, garanterat en favorit för mig som kommer att stå sig ett långt tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PallePingvin Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 mitt är Ratchet and Clank: tools of destruction ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.