sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Lava lampan har kommit tillbaka sen 70:talet vad tycker ni om det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 uhm, vem bryr sig? Nog finns det mycket grymmare saker än en lavalampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) lol. Jag hade en lavlampa 2002 senast :P Jag tror jag kanske ska skaffa en då. Jag tkr om lavalampor ;D Redigerat 1 Januari 2008 av IroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Lava lampan har kommit tillbaka sen 70:talet vad tycker ni om det!! 60-talet. Ja, dom är fräna. Jag har haft en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Klart man har lavalampa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 uhm, vem bryr sig? Nog finns det mycket grymmare saker än en lavalampa. nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Hade lavalampa förut men råka slå sönder min :rolleyes: Redigerat 4 Januari 2008 av Zangdizzlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag kollade vad det var för ämne som är i en lavalampa. Men det sved på händerna, så jag slängde det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Vet nån vad det är för nått i en lavalampa? aja har haft en sen 2000 och den funkar finfint :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Ska ha en när jag flyttar hemmifrån. De är rätt så snygga att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Ja har en :| fett grymma o: spec att stirra in i när man tänker o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 ska nog ha en sån som han i "hajar som hajar" har :P fett stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.