Fruktnystan Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Om du funderar på Timeshift, tänk om. Det finns mycket bättre spel, typ Oblivion, Halo 3, Mass Effect, Bioshock m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryu-hayabusa Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 halo wars ska du köpa om du gillar spel som red alert och comand and conquer men det är lite jobbigt utan tangent bord. (halo wars är inte ett fps spel som många tror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 halo wars ska du köpa om du gillar spel som red alert och comand and conquer men det är lite jobbigt utan tangent bord. (halo wars är inte ett fps spel som många tror) Halo Wars har ju inte kommit ut. <_< Förresten så kallas spelgenren RTS, om du inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Tycker inte att Halo Wars verkar ha så mycket Halo känsla. Liksom: Ja! Vi skickar fram 50 spartan som tar ner alla fiender...höhöhö. När utspelar sig Halo Wars? Före spel 1? Under spel 1? Mellan spel 1 och 2? Under spel 2? Mellan spel 2 och 3? efter spel 3? Vad står RTS för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 RTS står för "real time stretegi" tror jag det stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 jag har ju bara 2 spel men oblivion verkar ju ashäftigt + min kompis har/hade det på datan (fast han fuska typ bara -.-) och... är det säkert att typ beställa från nån internet sida kan man bli bedragen med skägget i brevlådan? jag behöver hjälp xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) Tycker inte att Halo Wars verkar ha så mycket Halo känsla. Liksom: Ja! Vi skickar fram 50 spartan som tar ner alla fiender...höhöhö. När utspelar sig Halo Wars? Före spel 1? Under spel 1? Mellan spel 1 och 2? Under spel 2? Mellan spel 2 och 3? efter spel 3? Vad står RTS för? Halo Wars utspelar sig före spel 1. RTS står för Real Time Strategy, eller på svenska, realtidsstrategi. jag har ju bara 2 spel men oblivion verkar ju ashäftigt + min kompis har/hade det på datan (fast han fuska typ bara -.-) och... är det säkert att typ beställa från nån internet sida kan man bli bedragen med skägget i brevlådan? jag behöver hjälp xD Det är relativt säkert att beställa från affärer online, då de flesta är helt seriösa. Några säkra är t.ex. Gameshop, Webbhallen och Tvspeloteket. Redigerat 9 Januari 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 ok har hört om d flesta t.ex bioshock hatar jag :P men halo wars har jag tänkt på men som tyresö säger 50 spartans inte lika kul... tycker inte om sport spel men har just fått lånat call of duty 4 och har klarat hela spelet :P etc. men något bra spel som man har mycket banor att välja mellan och som är roligt att köra t.ex som halo 2 har jag kört i nästan 2 år nu och jag har en kompis som krossar mig på d :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 SKATE Det tröttnar man aldrig på ;) om du gillar blod så blir det: Orangebox eller Assassin's creed :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Köp inte Timeshift, köp COD 4 eller Halo 3 ifall du inte har dem redan. Kan även rekommendera Orange Box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Titta på trailern, det é typ 50 spartan där. TRAILER (klicka på "se trailer" under bilden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Tycker inte att Halo Wars verkar ha så mycket Halo känsla. Liksom: Ja! Vi skickar fram 50 spartan som tar ner alla fiender...höhöhö. När utspelar sig Halo Wars? Före spel 1? Under spel 1? Mellan spel 1 och 2? Under spel 2? Mellan spel 2 och 3? efter spel 3? Vad står RTS för? innan halo 1 eftersom det finns massa spartan på halo wars men på halo 1 till 3 finns det bara en spartan som råkar ve spartan 117...Master Cheif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.