wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 The Simpsons Movie - fruktansvärt skön grafik. Man sitter ju och stönar... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 The Simpsons movie så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 The Simpsons Movie - fruktansvärt skön grafik. Man sitter ju och stönar... :visslar: Ok, jag brukar i alla fall inte stöna när jag kollar på film X) , men SImpsons Movie e helt klart en av de bästa animerade filmerna jag sett. De andra är typ Spirited Away och så var det nån annan film... kommer inte ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Shrek (första filmen) är och kommer troligen alltid vara bäst. ;) Annars är Lejonkungen väldigt bra. :) Simpsons har en del bra skämt, men de flesta är fantasilösa och utan tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 tkr att polarexpressen va väldigt bra animerad, men själva filmen sög. men annars simpsons the movie såklart! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 TMNT Var ju jättekul runt 1980 :D Kommer ihåg den gamla TV3 dubben...usch. Den TMNT ja sncka om är den nya o: Om du vet vem aXXo är så, ehm den finns bland hans filmer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Akira No Akira, no Matrix. It is that simple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Ghiblis filmer är bara underbara tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Shrekfilmerna och Iceagefilmerna är de roligaste alltså anser jag dem som bäst. Vilken som är bäst animerad är väl inte frågan? Beowulf kanske är det men den var totalt värdelös innehållsmässigt. Förstår inte hur Antony Hopkins och John Malcovich går med på en sådan film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannike Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Polarexpressen har skön animering, men storyn är lite fattig... Då har Simpsons filmen bättre story och också go animering, annars är det Torkel i knipa som gäller för mig! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Ghiblis filmer är bara underbara tycker jag. Me too! Har bara sätt 2 stycken då men i alla fall x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Shrekfilmerna och Iceagefilmerna är de roligaste alltså anser jag dem som bäst. Vilken som är bäst animerad är väl inte frågan? Beowulf kanske är det men den var totalt värdelös innehållsmässigt. Förstår inte hur Antony Hopkins och John Malcovich går med på en sådan film. Håller med. Men det spelar ju lite roll hur den ser ut också. South Park skulle jag t ex aldrig kolla på hur kul det än var, för man ser ju att de knappt lagt ner någon tid alls på att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.