sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 det bästa datorspel jag spelat är motoracer 3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) GTA SA-MP eller CS 1.6 :) edit: glömde Frets on Fire, det är också kul :gitarr: Redigerat 29 December 2007 av Bowie4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Egentligen är det WoW men för 5 år sen spelade jag Star Wars: Jedi Knight II Jedi Outcast som måste ha varit mitt favoritspel innan jag skaffade wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Det bästa spelet nydligen är ju Crysis, det innerhåller så mycket och har istortsätt allt man behöver om inte mer. Då pratar jag om sandbox2 indelat. Annars kan man inte motstå hur roligt det var att köra cs 1.6 med 5 polare och snacka i ventrilo på samma gång. Så Crysis och Cs, fast då blir det endå Crysis eftersom den ger mer och man får mera utav det, och enligt mig ger en stark spelkänsla, och erfarenhet man som spelare måste erfara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Just nu är Team Fortress 2 sjukt roligt. Det bästa man spelat någonsin blir mest dött lopp imellan en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 jag vet inte riktigt... men roller coaster tycoon var ganska skoj för ett tag sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 vet inte...alla spel blir ju tråkiga efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Star Wars: Knights Of the Old Republic spelen är <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Innan Motoracer 3 var det En riktig jul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 WoW är det roligaste jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Star Wars: Knights Of the Old Republic spelen är <3Jepp de var j*vla fina spel. Jag gör en topp 5 lista. 1.StarCraft-kungarnas kung över strategi genren. 2.Call of Duty 4-Här har dom lyckats ännu bättre med multiplayern. 3.Call of duty 2-Multiplayer delen i spelet är de nästa bästa jag spelat i mp väg. 4.Company of Heroes-Roligaste RTS spelet som släppts under 2000-talet enligt mig. 5.KOTOR 1&2-Lyckades aldrig köra igenom ettan pga en grafikbugg men 2an har jag varvat 5 gånger och det är roligt som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 vet inte...alla spel blir ju tråkiga efter ett tag. Fel. Star Wars: Knights Of the Old Republic spelen är <3Oh yes, så j*vla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.