Raptomex Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Counter Strike source och Call of Duty4. Crysis är inte ett dugg bra, utan grafiken så är Crysis ingeting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Spider man 2 har jag gillat sen jag köpte det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Counter strike :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Cs 1.6 och Cod4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 guild wars och world of warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruzen Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Nja, många av spelen som alla nämner är självklart bra. Men jag tror att jag måste gå och säga: Give me a W, Give me a O, Give me a W, And what is that? WOW! lol World of Warcraft är ju lugnt det bästa spel jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Bästa spelet jag spelat: Call of Duty 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Battlefield 1942 är jättekul (med desert combat moddat på internet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 World of Warcraft, Counter-Strike 1.6, Half-Life 1&2, Oblivion. AoE I, II. The Settlers I, III, IV CoD 4, Frets on Fire. Hitman, WC3, GTA III, GTA IV, GTA Vice City, GTA San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Cs 1.6 och Cod4 Det är rätta takter! ;) 1.6 är mycket roligare än Source tycker jag. Skönare fler kompisar som spelar osv. Har aldrig gillar Source även om jag spelade det ganska mycket ett tag. Just nu spelar jag WC3 för mitt cs laggar. Jag skulle fixa i routern så jag kunde göra en egen server, så hände nåt. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 GTA 3, GTA VC, GTA SA + sa-mp. älskar dom spelen. önskar att GTA IV va på PC XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.