sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Vad har ni gjort på erat julov?? Jag har suttit vid datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GAAAH Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 JAG HAR SPYYYYYYYYYYYYTT!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Vart i Idre, kört Mass Effect, suttit vid datorn, sett på TV och spelat DS. Inte ett skit mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Sovit. Redigerat 2 Januari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Festat, spelat wow, tränat, käkat, sovit bort vissa dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag har suttit vid datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Eftersom det inte har snöat under hela lovet ( I Stockholm ) så har jag mest suttit hemma och slappnat av och försökt att samla nya krafter inför skolstarten ( 9:e ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag har suttit vid datorn, spelat tv-spel och tränat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Spelat hockey, hockeycup, sovit, vilat, suttit vid datan, firat jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 har tränat,sovit,suttit vid datan och spelat ds :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag har en vecka kvar på mitt julov, så än finns det mycket kvar att göra. Men dagarna som gått har jag legat i magsjuka ett par dagar, och sen kollat på fuska (som vanligt). Men setat vid datorn är nog det jag har gjort mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Varit med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.