Gäst TheWho Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Hej! Jag söker ett stratergispel till PC och behöver lite tips, jag vill gärna att det ska utspela sig runt medeltiden. Jadu, vad finns det mer att skriva? Om ni undrar något så fråga på bara! Citera
joacin Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 heroes serien är väldigt bra men jag vet inte om det är medeltiden. Citera
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Slaget om Midgård, det bästa strategispelet enligt mig :cool: annars så kan du ju köpa Age of Empires Citera
Aircondition Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Medieval 2: Total War är självklart om du vill köra medeltiden. Glöm inte att patcha upp det dock. Citera
igglypuff Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Håller med TheChosenOne, Slaget om midgård 2 är sjukt kul, ettan är också roligt, finns ett paket på Webhallen med SOM, SOM2 och SOM2 expansionpack för 339:- Citera
TheChosenOne Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Håller med TheChosenOne, Slaget om midgård 2 är sjukt kul, ettan är också roligt, finns ett paket på Webhallen med SOM, SOM2 och SOM2 expansionpack för 339:-Det paketet har jag :cool: Citera
TheGreatest Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 jo..men det är ju skräp om man redan har 1:an och 2:an :P. hatar såna paket där man redan har ett av spelen :/ Citera
Ozoon Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Warcraft 3 är ju hur grymt som helst, nu är det inte medeltiden, men det är iaf fantasy, som ungefär per automatik blir medeltid;D svea rike spelen är rätt nice också, och varför inte prova hearts of iron? ska vi gå ifrån medeltids-temat så är starcraft hur bra som helst också. Citera
igglypuff Skrivet 31 December 2007 Rapport Skrivet 31 December 2007 Nej fy inget från Blizzard är bra, men om man ska gå från medeltid som du säger så är World in Conflict det bästa strategispelet of all times, http://www.worldinconflict.com där finns ett demo om du vill testa ;) Citera
Zimens Skrivet 31 December 2007 Rapport Skrivet 31 December 2007 Medieval 2 : Total War Rome: Total War mycket bra. Citera
Ozoon Skrivet 31 December 2007 Rapport Skrivet 31 December 2007 Nej fy inget från Blizzard är bra, men om man ska gå från medeltid som du säger så är World in Conflict det bästa strategispelet of all times, http://www.worldinconflict.com där finns ett demo om du vill testa ;)du får ju självklart ha din åsikt, men otroligt korkad är den:Dstarcraft är ju världens bästa RTS, easy as dell! Citera
igglypuff Skrivet 31 December 2007 Rapport Skrivet 31 December 2007 Måste ju säga att en sak med Blizzard är bra, pengarna de drar in används t.ex. till att utveckla nya saker till World in Conflict och då Vivendi tjänar så mycket så kunde de satsa stort på WiC ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.