matematik123 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 ska jag köpa cod 4 på xbox 360 eller PC?? vilket är "bäst" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Köp det till PC. First Person Shooters är alltid bäst till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Köp det till PC. First Person Shooters är alltid bäst till PC.Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Beror på om din dator klarar av COD4 bra, men annars är det kul på både PC och Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Om du inte gillar autosikte är PC versionen bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Om du inte gillar autosikte är PC versionen bäst. autosikte? jag tycker X360. Det e ju bättre med analog spakar och så är det goare att skjuta med en 360 kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Skönare på PC, men på Xbox 360 så funkar det garanterat utan lagg och sånt, hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 pc om du har en bra dator, men annars 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Jag har bara testat det till 360 och det är riktigt skön känsla men jag tycker ändå att det är lättare att sikta och sånt med musen när man spelar på pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlacKRosE Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Köp det till PC, f*n vad jag älskar slutet på spelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Har bara testat på 360 men då är det skit kul! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Om du inte gillar autosikte är PC versionen bäst. autosikte? jag tycker X360. Det e ju bättre med analog spakar och så är det goare att skjuta med en 360 kontroll. absolut bäst på xb360.. inge lagg och skönare med handkontroll än ett :gitarr: tangent bord för med kontroll kan man ju luta sig bakåt och relaxa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.