FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Det bästa jag ahr spelat är 007 goldeneye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Ja! Helt klart Golden eye... spelar det fortf ibland faktiskt :D Kommer ihåg när jag fick det.. nästan magiskt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Mario Party 2 och Super Mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 (redigerat) GOLDENEYE FTW!! det är det bästa nintendo 64 spelet :D Redigerat 30 December 2007 av Xarph Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 lungt goldeneye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Nej, Super Mario 64 och The Legend of Zelda Ocarina of Time. De spelen är rankade som de bästa spelen genom tiderna. Håller ingen med mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Zelda ocarina of time är min favorit på 64. Men kort följt av spelen Zelda majoras mask, super mario 64, Banjo kazooie, Banjo tooie och Jet force gemini. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 mitt favorit spel är super mario 64. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxin Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Helt klart Zelda: Ocarina Of Time :lol: Klarat ut det typ 20-30 ggr. Men tröttnar aldrig ;) Men jag gillar också Donkey Kong 64 & Zelda: Majora's Mask :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Nej, Super Mario 64 och The Legend of Zelda Ocarina of Time. De spelen är rankade som de bästa spelen genom tiderna. Håller ingen med mig? Jag håller med dig! ;) Zelda ocarina of time är min favorit på 64. Men kort följt av spelen Zelda majoras mask, super mario 64, Banjo kazooie, Banjo tooie och Jet force gemini. Tycker som dig! :D Helt klart Zelda: Ocarina Of Time :lol: Klarat ut det typ 20-30 ggr. Men tröttnar aldrig ;) Men jag gillar också Donkey Kong 64 & Zelda: Majora's Mask :rambo: Dig med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Bästa Singelplayer spelet enligt mig är Super Mario 64 Bästa Multiplayer blir helt klart Goldeneye 64, hur många gånger har man inte spelat det med sina kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 ------->The Legend of Zelda Ocarina of Time <--------- e juh bäst :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg