Hoppa till innehåll

Ett Seriöst Spamforum?


Gäst TheWho

Rekommendera inlägg

Hej!

 

Under min korta tid här har jag sett seriösare trådar i spamforumet eftersom att de inte skulle passa in någon annan stans och bli flyttade dit förr eller senare. Men problemet är ju då att man kan skriva onödiga saker i tråden och gå off-topic hur som helst. Borde det inte finnas en lösning på detta och göra något likt ett spamforum fast för seriösare trådar där regel §1:11 gäller?

 

 

Kan ge ett exempel på en sådan seriös tråd, denna var i forumet "Allmänt" först men flyttades till spamforumet: http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...0Ghost&st=0 Visst, denna tråd spårade inte ut men man skulle kunna ha skrivit i stort sett vad man ville bara det inte bröt mot reglerna som fortfarande gäller i spamforumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag tycker att man inte bör vara seriös i spam forumet, utan det är man ju i resten av forumet.

Ni säger att man ska anmäla sånna som spammar, eller förstör en seriös tråd i spamforumet, då är min fråga..Vad gör en seriös tråd i spam formuet ''/ ?

Ansträng dig och läs hela inlägg #0 i denna tråd så skulle du få se.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...