Hoppa till innehåll

Lvl 45-70


Mintplanta

Rekommendera inlägg

Gäst TheWho
Du kan inte zooma in Northrend på kartan heller eftersom att den inte skulle få plats. Bara för att den ser mindre ut i formen betyder det inte att det är mindre...

 

Man kan inte zomma in Outland heller, för då skulle man bara se en kontinent. Men det kan vara möjligt att Northrend är lite störren än Outland, vem vet. Kan du länka källan?

 

Du har missuppfattat mig, jag menade att om man skulle jämföra Outlands med Northrend så skulle inte hela kontinenterna få plats. Och efter lite mer läsande så är Northrend inte mycket större utan bara bli lite större än Outland då det har 10 zoner. Har tyvärr inte hittat den officiella källan än men letar.

 

EDIT: http://xover.tv/ValtSpel.aspx?clipId=164

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst TheWho

Är inte alla zoner olika stora?

Jo såklart, men Northrend har 10 zoner och Outland 7, det gör att Northrend kommer att bli lite större.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fortsätter ni gå Off-topic så blir det en anmälning som direkt leder till låsning..

 

BTT : vad jag vet och vad blizzard har lovat är att alla char's ska vara

kvar i databasen så ni kommer säkert kunna levla till 80 när wotlk kommer ut :)

ska bli ganska roligt (om jag hinner .. tss)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Nog ingen som vet hur man kommer till Northrend än.

jag har hört rykten om att dom ska fixa till Flygplatsen där bakom Ironforge, asså flygplatsen i dun mororh eller vad det heter, men bara rykten som ja hört
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nog ingen som vet hur man kommer till Northrend än.

jag har hört rykten om att dom ska fixa till Flygplatsen där bakom Ironforge, asså flygplatsen i dun mororh eller vad det heter, men bara rykten som ja hört

 

Troligen inte sant, men det ska finnas en gnomisk landningsbana i Northrend. Men vi kan ju fråga oss hur horde ska ta sig dit isådana fall.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Color for President!

 

Jag tror som nån annan sagt, att Silvermoon blir nya orgrimmar, alla kommer vara där och det är därifrån man åker, och i alliance så äre väl Wetlands som vanligt, men vart faen båten ska parkera vette f*n, men kan ju också vara southshore för den har ju en hamn men ingen båt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...