Hoppa till innehåll

Skillnanden Mellan Xbox Och Xbox 360?


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

f*n Juli!!! Köp INTE!!! Xbox! Köp 360 istället även om du sparat typ 2000 eller 3000 kr så är det inte värt det sen. Eftersom du kan förlora ganska mycket på begangnade spel! Och som de säger det kommer absolut bli störande när du inte kan spela de nya spelen till Xbox 360 .... fråga min kusin, han vet! (fast han är ganska korkad)

 

 

Slusats:

 

Köp inte Xbox

 

Köp Xbox 360!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ CookieGun

Självklart menade jag att Xbox 360 har de där sakerna jag radade upp, f*n inte trodde du väl att en 3 år äldre konsoll skulle ha bättre hårdvara än en nyare, trodde inte jag skulle behöva nämna det men såna som du kanske inte fattar...

f*n vad tror du jag är? En idiot!? Det fattade jag såklart! Det var inte det jag menade för h*lvete! Men strunta i det ... jag frågade en som är mycket bättre på Xbox, en som liksom spelat sen han var 3 (fråga inte hur) han är liksom en nörd, (ingen illa menat)

 

 

Love Cookie

 

p.s

 

Så ingen tror fel, han har liksom inte spelat "Xbox" sen han var tre utan nästan allt annat! (Xbox fanns inte då)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ CookieGun

Självklart menade jag att Xbox 360 har de där sakerna jag radade upp, f*n inte trodde du väl att en 3 år äldre konsoll skulle ha bättre hårdvara än en nyare, trodde inte jag skulle behöva nämna det men såna som du kanske inte fattar...

f*n vad tror du jag är? En idiot!? Det fattade jag såklart! Det var inte det jag menade för h*lvete! Men strunta i det ... jag frågade en som är mycket bättre på Xbox, en som liksom spelat sen han var 3 (fråga inte hur) han är liksom en nörd, (ingen illa menat)

 

 

Love Cookie

 

p.s

 

Så ingen tror fel, han har liksom inte spelat "Xbox" sen han var tre utan nästan allt annat! (Xbox fanns inte då)

 

Ja jag tror du är idiot!! Både du din engelska nörd och CT't tysonayt är störda! Och för f*n JULIHANN! Ska du för f*n plåga andra forum nu eller!! Du är ju för f*n störd och de är du faktiskt med dina två handikapp! HA HA! Håller aspbergen dig sällskap om natten eller!!!

 

 

HA HA HA!!

 

Föresten ... j*vlar vilket korkad ämne, tror du för f*n ingen har frågad den frågan förut eller!? Då kan du väll söka på det eller är du för lat din feta jävul!!!

 

Synd att du kommer dö i fetma! Hoppas Prinsessan inte blir ledsen!! Ha, ha!!

 

MMMMMMMMMMMVVVVVVVVVVVVHHHHHHHH

 

FRÅN INTE JULIHANN!! HA, HA!!

 

p.s

 

Jag är tillbaks ... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan knappt få tag i en Xbox idag, de finns bara hos några få inte så "kända" åtreförsäljare.

 

Men några utav skillnaderna är:

Ny design

Bättre hårdvara

HD

Bättre Xbox Live

 

Men om du tänker på att köpa en av de så köp absolut Xbox 360 och inte Xbox, de kostar ca 2000 respektive 3500.

Bullshit, Xbox är lättare att få tag i än du tror. Det säljs fortfarande i kedjor som EB Games/Gamestop och Game.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ CookieGun

Självklart menade jag att Xbox 360 har de där sakerna jag radade upp, f*n inte trodde du väl att en 3 år äldre konsoll skulle ha bättre hårdvara än en nyare, trodde inte jag skulle behöva nämna det men såna som du kanske inte fattar...

 

f*n vad tror du jag är? En idiot!? Det fattade jag såklart! Det var inte det jag menade för h*lvete! Men strunta i det ... jag frågade en som är mycket bättre på Xbox, en som liksom spelat sen han var 3 (fråga inte hur) han är liksom en nörd, (ingen illa menat)

 

 

Love Cookie

 

p.s

 

Så ingen tror fel, han har liksom inte spelat "Xbox" sen han var tre utan nästan allt annat! (Xbox fanns inte då)

 

Ja jag tror du är idiot!! Både du din engelska nörd och CT't tysonayt är störda! Och för f*n JULIHANN! Ska du för f*n plåga andra forum nu eller!! Du är ju för f*n störd och de är du faktiskt med dina två handikapp! HA HA! Håller aspbergen dig sällskap om natten eller!!!

 

 

HA HA HA!!

 

Föresten ... j*vlar vilket korkad ämne, tror du för f*n ingen har frågad den frågan förut eller!? Då kan du väll söka på det eller är du för lat din feta jävul!!!

 

Synd att du kommer dö i fetma! Hoppas Prinsessan inte blir ledsen!! Ha, ha!!

 

MMMMMMMMMMMVVVVVVVVVVVVHHHHHHHH

 

FRÅN INTE JULIHANN!! HA, HA!!

 

p.s

 

Jag är tillbaks ... :evil:

 

Och vem är du då!? Och varför hackar du på Julihann? Bara för att ditt liv är förstört måste du väll inte förstöra hennes! Och ÄNNU värre! Du skräpar ner ämnen och forum! Så bara för att Julihann skriver i något annat forum måste du följa efter eller? f*n i så fall påmminer du om min tax! Hon följer alltid efter mig ... men det har att göra med att hon är kåt! Men skit i det! Lämna folk i fred, ingen bryr sig om att du vill ha uppmärksamhet. Hoppa från ett tak! DÅ får du uppmärksamhet, särskilt efter du landat!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ CookieGun

Självklart menade jag att Xbox 360 har de där sakerna jag radade upp, f*n inte trodde du väl att en 3 år äldre konsoll skulle ha bättre hårdvara än en nyare, trodde inte jag skulle behöva nämna det men såna som du kanske inte fattar...

 

f*n vad tror du jag är? En idiot!? Det fattade jag såklart! Det var inte det jag menade för h*lvete! Men strunta i det ... jag frågade en som är mycket bättre på Xbox, en som liksom spelat sen han var 3 (fråga inte hur) han är liksom en nörd, (ingen illa menat)

 

 

Love Cookie

 

p.s

 

Så ingen tror fel, han har liksom inte spelat "Xbox" sen han var tre utan nästan allt annat! (Xbox fanns inte då)

 

Ja jag tror du är idiot!! Både du din engelska nörd och CT't tysonayt är störda! Och för f*n JULIHANN! Ska du för f*n plåga andra forum nu eller!! Du är ju för f*n störd och de är du faktiskt med dina två handikapp! HA HA! Håller aspbergen dig sällskap om natten eller!!!

 

 

HA HA HA!!

 

Föresten ... j*vlar vilket korkad ämne, tror du för f*n ingen har frågad den frågan förut eller!? Då kan du väll söka på det eller är du för lat din feta jävul!!!

 

Synd att du kommer dö i fetma! Hoppas Prinsessan inte blir ledsen!! Ha, ha!!

 

MMMMMMMMMMMVVVVVVVVVVVVHHHHHHHH

 

FRÅN INTE JULIHANN!! HA, HA!!

 

p.s

 

Jag är tillbaks ... :evil:

 

Och vem är du då!? Och varför hackar du på Julihann? Bara för att ditt liv är förstört måste du väll inte förstöra hennes! Och ÄNNU värre! Du skräpar ner ämnen och forum! Så bara för att Julihann skriver i något annat forum måste du följa efter eller? f*n i så fall påmminer du om min tax! Hon följer alltid efter mig ... men det har att göra med att hon är kåt! Men skit i det! Lämna folk i fred, ingen bryr sig om att du vill ha uppmärksamhet. Hoppa från ett tak! DÅ får du uppmärksamhet, särskilt efter du landat!

 

Vadå ÄNNU värre!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja inte gå offtopic håll er till ämnet.

 

@ Nacho, kanske säljs de där, men det är bara sjukt dyrt köpte ett spel på EB Games då det inte fanns i lager någon annan stans, 298kr, fanns för 69 men var slut. Men visst finns det vissa på EB Games mm. dock är de också ofta begagnade ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan Xbox spel spelas till Xbox 360? För jag har sett ett spel på Xbox som jag vill ha (jag SKA köpa en Xbox 360 vad än mamma säger!) jag kan unna det spelet men jag måste änndå offra då.

 

 

Vilka årskillnader är det mellan Xbox och Xbox 360. Alltså hur långt tid sen Xbox lanserades i svergi kom Xbox 360?

 

 

En sak till. Hur bra Tv måste man ha? Vadå? Bra att veta!

 

 

MVH

 

Från mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...