Animal Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Tycker fuska.se är bra på fusk man hittar det mesta här :) forumet är också trevligt med många roliga medlemmar, vissa är jobbiga men vissa är jätte trevliga! Bra jobb admin med uppdateringarna av varnings systemet samt reglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Tycker fuska.se är bra på fusk man hittar det mesta här :) forumet är också trevligt med många roliga medlemmar, vissa är jobbiga men vissa är jätte trevliga! Bra jobb admin med uppdateringarna av varnings systemet samt reglerna!Måste hålla med, jag tycker det är en bra sida, visst det finns vissa små fel och störande användare, men med tanke på att det är gratis att var med så är det otroligt bra:D Fem stjänor till Fuska.se Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Ingen åsikt, samma stämning som vanligt. Men det är faktist många personer man gillar och inte syns till :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag tkr det är bra. Jag tkr om uppdateringarna och alla gratis saker. Nu är forumet fyllt av en j*vla massa 10-12 åringar som inte kan stava och gnäller om absolut allt.Anser du att jag inte heller kan stava och gnäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Under min korta tid på sidan så har jag fått en klar uppfattning om att sajten är bra. Forumet är bra (nästan toppen), spelnyheterna uppdateras då och då (vilket också är bra). Det som jag är mest kritisk mot är själva fuskarkivet här på fuska.se, måste säga att det finns otroligt få fusk att välja emellan för att vara en spelfusksida, och det är sällan som man hittar några guldkorn bland fusken. Många spelrecensioner finns det inte heller, vilket är ju lite synd. Nu är forumet fyllt av en j*vla massa 10-12 åringar som inte kan stava och gnäller om absolut allt.Anser du att jag inte heller kan stava och gnäller? Jag tror knappast att han syftar på alla 10-12 åringar. Redigerat 3 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Bättre förut. Då fick man då bytta namn när man ville, mer fritt, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag tkr det är bra. Jag tkr om uppdateringarna och alla gratis saker. Nu är forumet fyllt av en j*vla massa 10-12 åringar som inte kan stava och gnäller om absolut allt.Anser du att jag inte heller kan stava och gnäller? Som hitsugaya sa, så syftar jag absolut inte alla. Dock är majoriteten dem som inte kan stava, gnäller och rövslickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Tycker fuska.se är bra på fusk man hittar det mesta här :) forumet är också trevligt med många roliga medlemmar, vissa är jobbiga men vissa är jätte trevliga! Bra jobb admin med uppdateringarna av varnings systemet samt reglerna!tycker likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Har ända sen jag reggade mig gillat fuska.se. Tycker också om uppdateringarna och de nya reglerna. Synd bara att inte alla quizes finns kvar. Iaf, fuska.se är en mycket bra sida, och har ett väldigt bra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Bättre förut. Då fick man då bytta namn när man ville, mer fritt, typ.Och när det fanns poäng! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Suger skit. Fuskarna.nu ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 dt 'r ett toppenforum :) dock lite mkt oseriösa / Mytomatiska Småbarn :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.