Gäst Xarph Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 är c++ svårt? skulle jag kunna lära mej det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 C++ kan man inte riktigt säga om det är svårt eller lätt, man måste pröva det själv och säga vad man själv tycker.. Jag tycker iallafal att det är väldigt lätt! Du kan säkert lära dig C++, lärde mig hälften av grunderna(de lätta) när jag var 13 år gammal på bara 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag måste säga att jag inte tror dig :P Jag har jobbat med C++ ganska länge och kan fortfarande inte grunderna :P Jag kan rekommendera C++-Programmering av Stephen Prata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) Jag måste säga att jag inte tror dig :P Jag har jobbat med C++ ganska länge och kan fortfarande inte grunderna :P Jag kan rekommendera C++-Programmering av Stephen Prata. Rekommenderar också den boken.(senaste upplaga är nr.5) Redigerat 3 Januari 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 kan man ladda ner den som ebok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Troligtvis inte. Det är brott mot upphovsrättlagen (såvida det inte är författaren som ger ut gratis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Troligtvis inte. Det är brott mot upphovsrättlagen (såvida det inte är författaren som ger ut gratis). Han menade nog att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag kan inte rekommendera eböcker för programmering. Det är mycket bättre att ha det i pappersform så kan du läsa på lite när som helst och måste inte hålla på och byta mellan fönster och en massa sånt när du ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 C++ kan vara svår om man inte har programmerat innan. Men visual basic är nog det enklaste sättet att börja skriva koder i eftersom det ger en exempel och alternativ när man skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 ok tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Troligtvis inte. Det är brott mot upphovsrättlagen (såvida det inte är författaren som ger ut gratis). Han menade nog att köpa. Kan du skicka en länk till en laglig C++-programmeringsbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Troligtvis inte. Det är brott mot upphovsrättlagen (såvida det inte är författaren som ger ut gratis). Han menade nog att köpa. Kan du skicka en länk till en laglig C++-programmeringsbok? Senaste upplaga av C++ Programmering skriven av Stephen Prata utgiven av Pagina. http://butik.pagina.se/FB_Produkt.asp?art=63608359 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.