xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) jag tycker svenskar spenderar mycket tid vid datorn själv sitte jag bara typ 2 timmar om dan. 2 timmar? Herregud. Det var lite. Redigerat 25 April 2008 av xavio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Japp alldeles för många (Jag tillhör nog dem lite svagt) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 ja kan sitta 24/7 om ja vill. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Möjligheterna med datorn är ju större än med tv'n, och då menar jag internet. Man kan hitta vad som helst på mindre än 10 sekunder, man kan hålla kontakt med alla sina vänner via chatt eller röstprogram och slippa betala sms/telefonräkning, ja - möjligheterna är oändliga, och det är ju det som gör oss datorberoende - saker vi gör på internet tar aldrig slut, utan det kommer mer och mer hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Möjligheterna med datorn är ju större än med tv'n, och då menar jag internet. Man kan hitta vad som helst på mindre än 10 sekunder, man kan hålla kontakt med alla sina vänner via chatt eller röstprogram och slippa betala sms/telefonräkning, ja - möjligheterna är oändliga, och det är ju det som gör oss datorberoende - saker vi gör på internet tar aldrig slut, utan det kommer mer och mer hela tiden.Precis, nuförtiden sker nästan allting via datorn. Beställning av biljetter, köp av produkter. Chattprogram m.m. Och det är som du säger det som gör oss "databeroende". På vintern så sitter man kanske 2-7 timmar per dag framför datorn, nu på sommarn är det högst 2-3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 vadå menar du att det ska vara lagg över svergie su här 08:00 öppnar porten då kan man spela dator till 9:00 liksom lite konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Japp jag sitter 3-4 Timmar per dag vid datorn eller Xbox 360 ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag har en vana att lätt få ont i huvet av datorer och dylikt, så det brukar sammanlagt bli högst 2 timmar på en dag. Ibland är jag inte inne alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) jag har sett på Xfire att på en vecka så spelar jag nästan 20 timmar. så på en vecka så är jag vid datorn ca 1dag på en hel vecka(med msn och sånt inräknat).. det tycker jag själv är mkt men jag har lärt mig mkt genom att spela och varit på nätet. tex jag lärde mig bättre engelska på BFV när jag spela online :) Redigerat 5 Juni 2008 av GNR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 sitter typ 5-6 timmar vid datorn men jag spelar gitarr framför datorn i 4 timmar om dan (minst) sen typ surfar jag runder på utube o fuska elelr dylikt eller spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Vissa får huvudvärk när de sitter vid datorn i 1-2 h men jag kan sitta 8-9 h utan att få huvudvärk Är det för att jag är van? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Det är lite olika, vissa får ont i huvudet av att titta på samma ställe en längre tid. Och andra inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.