Gäst Kabby Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Hejsan svejsan! När man går in i affären, och klickar in sig på "Mina föremål", så finns det ett underligt föremål, som inte är något alls (se bild). Det står att jag har en, men har inte betalat något för det, och gett något för det. Är det så för någon annan, eller är det exklusivt för mig? http://img155.imageshack.us/img155/1012/bajzzzyt8.png Citera
Crys Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Tror det är exklusivt för dig, jag har inte en sån bugg. Citera
Nafrali Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Du "har" ett föremål. Sedan har Admin tagit bort det och då blir det så. Tror inte man kan göra något utom att ta radera. Citera
Katt Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Skrivet 3 Januari 2008 Jag har oxå så, det är det tidigare var namnbytarföremålet. Det går inte att ge bort eller ens att ta bort. Citera
Raptomex Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Det kan ha varit en grej som inte finns nu i banken. Så testa radera det, sedan Ctrl+f5 så löser sig det mesta nog. Eller så rensar du lite temponära filer sedan lite cookies. Redigerat 4 Januari 2008 av Raptomex Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.