NINTEDO Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 rubriken sejer allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Innehåll i vad? Presentationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som)Eftersom att han vet hur man skriver i en tråd så måste det vara något med presentationen. Men gå in på fliken ->Mina inställningar, sedan mot vänster i mitten så står det ändra presentation och sånna saker, testa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som)Eftersom att han vet hur man skriver i en tråd så måste det vara något med presentationen. Men gå in på fliken ->Mina inställningar, sedan mot vänster i mitten så står det ändra presentation och sånna saker, testa där. Ett bra innehåll i en tråd är inte samma sak som att skapa en tråd. Iallafall, var det så du menade så gör inte trådar med frågan i rubriker, ställ frågan i ett långt inlägg där du förklarar punkt för punkt vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 han vill veta hur man gör ett bra innehåll i en tråd(verkar det som)Eftersom att han vet hur man skriver i en tråd så måste det vara något med presentationen. Men gå in på fliken ->Mina inställningar, sedan mot vänster i mitten så står det ändra presentation och sånna saker, testa där. Ja han kan skriva i en tråd men kolla bara på första inlägget.. "Rubriken sejer allt". För att få ett bra innehåll rekommenderar jag att du upprepar frågan och skriver mer detaljerat. Men först och främst ska du öva på stavningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Först skriv vad de handlar om i rubriken, sen skriv lite mer detaljerat i inlägget, som Vitdom sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.