lullee Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 tjaa nu vill jag skafa mig en autosniper eller speedhack:P de e for att jag skulle vilja testa hur det funkar och owna min kompis som skryter hela tiden om sit fusk att titta genom väggar och liknande å nu vill jag ta han :) skriv inga dumma komentarer tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Flyttar till Half-life och CS forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Om jag vore du så skulle jag ta speedhack, så kallat speed boost. Men det är ju så mycket roligare att spela utan något fusk, desutom så kan du bli steam bannad ''/. Så spela ordentligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Auto-Sniper är inget fusk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Auto-Sniper är inget fusk... om man är ct och t aldrig köpt det så är det rå fusk på en stock bana kan jag lova.. ^^ Tror han menar speed hack för just vapnet eller, ja.. antar du vet vilket fusk både han och jag menar. Palla köra mot varandra med fusk, och btw.. vad har du för kompis som skryter om sitt fusk, inte riktigt klok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Speed boost gör så att ens spel går snabbare, man springer ock hanterar sitt vapen snabbare än vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg