Drottar3n Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Hej, jag skulle vilja ha ett Manga/Animé forum/subforum. Det skulle vara väldigt kul istället för vanliga gruppforum! Tror det skulle uppskattas också, tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Flyttar tråden till fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) Hej, jag skulle vilja ha ett Manga/Animé forum/subforum. Det skulle vara väldigt kul istället för vanliga gruppforum! Tror det skulle uppskattas också, tack på förhand. Som jag ser det så är animé och manga knappast ett tillräcklig stort ämne just nu för att kunna få ett eget globalt subforum. Vill man diskutera manga/animé/Japan så föreslår jag att man går med i någon av de få animégrupperna som redan finns här på fuska istället. Detta är, som sagt, bara som jag ser det. Redigerat 4 Januari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Själv tycker jag att Anime passar till Musik&Media, manga också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Du kan snacka om det i allmänt, dock är anime/manga inte tillräckligt stort på fuska.se annars kan du snacka om det i Anime Fusion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag gillar också Anime/manga! Jag stödjer dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Gå med i Small Japan, där snackar dom manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Small Japan är dött. Ett Subforum eller ett GFsom aldrig tar slut.(lol) skulle kanske vara bra. Anime Fusion är j*vligt aktivt. Men inte i det vanliga forumet. Men jag vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Det e det, Small Japan har bara 25 medlemmar, 25 är med... Anime Fusion är bra! Men om vi gör ett Manga/Animé Sub. så skulle det nog bli väldigt aktivt tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nya forum kommer till om det är behov av dem, är det ingen större behov lär det inte komma. Säger inte att ni ska börja spamma manga trådar nu. Ni får hålla er till GF i såna fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.