garkan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Hej! Jag har min egna lilla priv server som jag o mina polare kör på och jag undrar hur jag gör mina egna vapen som typ jag kan koda med ett enkelt program eller nått sånt :) vill veta så snabbt som möjligt för jag har suttit och googlat r*ven av mig :)
Ryssfemma Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 www.emupedia.com finns alla möjliga kommands i!
asono7 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Kolla min guide på youtube sök på asono7 :D
garkan Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Kolla min guide på youtube sök på asono7 :D asono7 .. du är min lifesaver :D Kolla min guide på youtube sök på asono7 :Dasono7 .. du är min lifesaver :D men .. det funkar inte .. jag använder DJRavine's [RELEASED] Ascent 2.3.0 och då använder jag 2 databaser (ascent_world och ascent_char) men i din guide är det bara en som det står ascent på och sen när jag ska försöka importa SQL filen i databas-delen som heter items (fastän du säger item i guiden) så står det "SQL Error: Duplicate entry '32695' for key 1 help?! :(
UBER1337FAGX Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 Lär dig SQL. Eller så använder du nån skitig generator som t.ex http://wow-v.com/weaponcreator.php
Apex Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Skrivet 8 Januari 2008 Kolla min guide på youtube sök på asono7 :D asono7 .. du är min lifesaver :D men .. det funkar inte .. jag använder DJRavine's [RELEASED] Ascent 2.3.0 och då använder jag 2 databaser (ascent_world och ascent_char) men i din guide är det bara en som det står ascent på och sen när jag ska försöka importa SQL filen i databas-delen som heter items (fastän du säger item i guiden) så står det "SQL Error: Duplicate entry '32695' for key 1 help?! :( "SQL Error: Duplicate entry '32695' for key 1" Spawn Id finns redan.. välj en annan så som blizz weapons inte har..så som 303 eller något.
garkan Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2008 allting funkar nu .. plus wow-v's funkar perf så klaga inte :) + jag har börjat spela retail :)
Rekommendera inlägg