garkan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Hej! Jag har min egna lilla priv server som jag o mina polare kör på och jag undrar hur jag gör mina egna vapen som typ jag kan koda med ett enkelt program eller nått sånt :) vill veta så snabbt som möjligt för jag har suttit och googlat r*ven av mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 www.emupedia.com finns alla möjliga kommands i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asono7 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Kolla min guide på youtube sök på asono7 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Kolla min guide på youtube sök på asono7 :D asono7 .. du är min lifesaver :D Kolla min guide på youtube sök på asono7 :Dasono7 .. du är min lifesaver :D men .. det funkar inte .. jag använder DJRavine's [RELEASED] Ascent 2.3.0 och då använder jag 2 databaser (ascent_world och ascent_char) men i din guide är det bara en som det står ascent på och sen när jag ska försöka importa SQL filen i databas-delen som heter items (fastän du säger item i guiden) så står det "SQL Error: Duplicate entry '32695' for key 1 help?! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Lär dig SQL. Eller så använder du nån skitig generator som t.ex http://wow-v.com/weaponcreator.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Kolla min guide på youtube sök på asono7 :D asono7 .. du är min lifesaver :D men .. det funkar inte .. jag använder DJRavine's [RELEASED] Ascent 2.3.0 och då använder jag 2 databaser (ascent_world och ascent_char) men i din guide är det bara en som det står ascent på och sen när jag ska försöka importa SQL filen i databas-delen som heter items (fastän du säger item i guiden) så står det "SQL Error: Duplicate entry '32695' for key 1 help?! :( "SQL Error: Duplicate entry '32695' for key 1" Spawn Id finns redan.. välj en annan så som blizz weapons inte har..så som 303 eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 allting funkar nu .. plus wow-v's funkar perf så klaga inte :) + jag har börjat spela retail :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 gútt... Retail äger alla privs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg