Hoppa till innehåll

Få Tillbaka Borttagna Filer


Spikey
 Dela

Rekommendera inlägg

Råkade ta bort en fil på 18kb nyss som jag behöver få tillbaka har testat PC Inspector File Recovery och UndeletePlus ingen av dom hittar filen men dom hittar samma fil fast den gamla versionen från 30 December men jag måste ha dagens!!

Nån som vet nått sätt att få tillbaka den?!?! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du redan provat två program så är risken ganska stor att det inte går att få tillbaks filen på något enkelt sätt. Du kan ju prova något program till om du vill, men annars finns det nog inte så mkt att göra. Skulle vara IBAS då möjligtvis, skicka hårddisken till Norge och betala en herrans massa pengar så kan de säkert plocka fram den åt dig. Eller testa någon av deras andra lösningar... http://www.ibas.se/

1700:- tar de för att plocka fram data - butikstjänsten. Labbet i Norge är nog dock lite dyrare...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersomatt jag inte pallar göra en ny tråd så frågar jag bara här, jag har också tagit bort 4st låtar, radera från papperskorgen också... går dem att få tillbaka, eftersom att jag kan nu inte spela upp den i iTunes since I have no orginalfil...

Nej, filerna går inte att få tillbaka.

Om du vill vara säker på att ha kvar alla filer så ska man göra en backup på allt man har. D.v.s göra en kopia på sakerna och lägga på en annan hårddisk eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersomatt jag inte pallar göra en ny tråd så frågar jag bara här, jag har också tagit bort 4st låtar, radera från papperskorgen också... går dem att få tillbaka, eftersom att jag kan nu inte spela upp den i iTunes since I have no orginalfil...

Jorå, de kan mycket väl finnas kvar på hårddisken. Tar du bort en fil "glömmer hårddisken bort" att filen finns där och stället där den låg blir tillgängligt för ny data. Men sålänge den inte har skrivits över kan du enkelt återskapa den. Ett av de bättre gratisprogrammen hittar du på;

http://www.pcinspector.de/Sites/file_recov....htm?Language=8

 

Om du är mån om att få tillbaks filerna, installera helst programmet på en annan hårddisk än den som musikfilerna låg på för att förhindra att de skrivs över. Och gör det så fort som möjligt, varje dag som går minskar chanserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...