Rullis Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Watership Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Jag tycker inte att den sista av Harry Potter böckerna var bäst. Tvåan,fyran och femman var bäst. Sen är ju Resan hem serien bra. Bäst däremot vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Aight, nu är det såhär. Jag läser inte böcker. Men den bästa var väll Eragon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Stephen Donaldsons "Kampen om Mordant" är en rätt bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Martin Krigaren & Salamandertron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Flickan ovan tror jag den hette, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 ¨Harry potter på engelska är mycket bättre..Har 1:an i läxa tills måndag ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 mina favoriter är: i elfte timmen. och danslands deckarna. och den siste snapshanen. och tommy och flisen dekarna och många flera :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Sagan om Ringen. Det finns inget liknande, boken är 1000 ggr bättre än filmen, och filmen är underbar! Det absolut bästa jag läst, och det bästa jag kommer läsa. John Ronald Reuel Tolkien, som dom säger "Den bästa sagoberättaren i vår tids historia". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Harry potter på engelska. Bättre än på svenska omfg! har sagt det, men är på 2an nu..Mendet är alltid bättre på originalspråken ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Björn ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Björn ftw Haha, vi fick också läsa björn i 7:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.