Animal Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Gjorde denna nyss efter en tutorial, har den som bakgrunds bild, blev sjukt nöjd, simpel fast snygg. Klicka på bilden så blir den större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Inte illa, gissar på att du använt custom shapes eller färdiggjorda brushar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Som sagt, jävligt simpel. Färdigjorda brushers som man får peta ut lite varstans, ska försöka göra bilden mer kompliserat, men det händer dock inte nu :) Lägger ut den här när jag är färdig, om jag gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Har märkt att det nästan bara är jag som tycker sånadär bilder är väldigt fula. Det är så lite saker och bara... nä usch. Men det är som sagt nästan bara jag som inte gillar de. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Har märkt att det nästan bara är jag som tycker sånadär bilder är väldigt fula. Det är så lite saker och bara... nä usch. Men det är som sagt nästan bara jag som inte gillar de. :)Vad är det du inte gillar, man måste bara älska fägerna!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Har märkt att det nästan bara är jag som tycker sånadär bilder är väldigt fula. Det är så lite saker och bara... nä usch. Men det är som sagt nästan bara jag som inte gillar de. :)Vad är det du inte gillar, man måste bara älska fägerna!? Instämmer, man måste bara älska dom färgerna. Din skrivbordsbild är snygg och ren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Har märkt att det nästan bara är jag som tycker sånadär bilder är väldigt fula. Det är så lite saker och bara... nä usch. Men det är som sagt nästan bara jag som inte gillar de. :)Vad är det du inte gillar, man måste bara älska fägerna!? Jag tycker att bilden saknar lite djup. Om man ska se siluetten så som man gör borde ljuset komma bakom bilden, inte från nedre vänstra hörnet. Sen tycker jag att de flesta bilder med vektor-former är förskräckligt fantasilösa och borde borde ha lite färg på själva formerna. Men visst, färgerna ÄR mysiga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 ganska snygg :) finns ju många snygga såna här bilder på dA ju :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Vilken ska jag använda som bakgrund? Den i första inlägget eller: Den blir mycket snyggare om man förstorar den! Redigerat 6 Januari 2008 av paw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Ser ut som en logga till nått TV-program, coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ta den första bilden,den är mycket snyggare.Fast som nån sa så är det lite dåligt att ljuset kommer från vänster hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 tycker du ska ta den första bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.