CookiePking Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Tjaa!! ngn som skatar? :P mhm ska fixa en liten egen "skatepark" (haha) <_< sen när ja kommer hem :) men ngn annan som skatar ? ja och mina vänner ska göra en film snart! Postar någ filmen här då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Ja jag skatear ganska mycket. Man e inge vidare på trix men att åka kan man ju. Och e det inte lite svårt att göra skate video på vintern? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Snowskate funkar ju :) Jag skejtade förut, när jag var som bäst kunde jag flera trix men nu har jag lagt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Som Mazik, har lagt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Skateboard? Jag stog på en sån sak en gång och jag var lycklig att jag överlevde. Skatespel kan ju dock vara roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Det är nått jag vill kunna. Men har bara testat nån gång och jag bor inte på nått vidare ställe för att träna det. Så det blev en bland alla andra saker jag vill kunna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Skateboard? Jag stog på en sån sak en gång och jag var lycklig att jag överlevde. Skatespel kan ju dock vara roliga. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Ja e en jävlel på... tony hawk... hehe, har skatat ett tag dock, kunnde inte mkt men dt slutade med att min polare spräckte käken, och av nån anledning slutade ja d :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AngelOfGames Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag skejtar, men jag har inte gjort det på länge nu. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Skejtar men är sämst kan bara ollie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Tjaa!! ngn som skatar? :P mhm ska fixa en liten egen "skatepark" (haha) <_< sen när ja kommer hem :) men ngn annan som skatar ? ja och mina vänner ska göra en film snart! Postar någ filmen här då :) Seg med filmen va? :P Ja skejtade lite förut men min bräda gick sönder när min lillebrorsa blev sur på mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.