Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Hur många är det som prenumenerar på kalle pocket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Hur många är det som prenumenerar på kalle pocket? :D jag har gjort det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Gjorde.. Men dom böckerna är lama.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Vadå lama, dom är ju s*it bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 brukade, men ja har bara 15 nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag har bara 2 nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 jag tycker att dom gamla pocketarna är bättre. dom har jag typ 100st av minst. dom nya köper jag lite då och dåå men prenumererar gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jag tycker med dom gamla var bättre, jag har kanske hundra stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 jag premar. Men dom förra var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag tycker också dom var bättre förr. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ja premar inte...men ja har typ 150 st....de flesta e gamla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag premar! och jag tycker dem nya e häftigast!! snygga omslag jag har typ om man ska räkna me alla specialpocket och sånt typ åtminstone 73 st!!! kanske nån mer som ligger nån annanstans! en e sönder också om jag ska räkna me den så blir det 74!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.