Hoppa till innehåll

Mkt Huvud Verk?


Gäst favole
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst favole

Jag kan ibland lida utav huvud verk och det gör så ont så jag måste lägga mig och släcka lyset och ha det tyst i flera timmar,är det bara jag som har så hära?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är många undomar som får migrän i tonåren.

Det är bra att gå till en läkare så att dom får skriva utt migrän tabletter.

Kanske ska förtydliga lite att migrän inte går att bota totalt ;) Men många lever med migrän, och man får ju se det från den ljusa sidan; Då har du en ursäkt till nästan allt :P

 

"Nu ska vi ha prov om 10 minuter" - "Aj h*lvete, jag får ett migränanfall"

"Vågar du verkligen göra det?" - "Det är ju klart, skitlätt, nu råkar jag bara ha ett för jävligt migränanfall"

"Hur kan du göra något så idiotiskt?!" - "Jo, du förstår... AJ! Jäklar! Får ett migränanfall"

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är många undomar som får migrän i tonåren.

Det är bra att gå till en läkare så att dom får skriva utt migrän tabletter.

Kanske ska förtydliga lite att migrän inte går att bota totalt ;) Men många lever med migrän, och man får ju se det från den ljusa sidan; Då har du en ursäkt till nästan allt :P

 

"Nu ska vi ha prov om 10 minuter" - "Aj h*lvete, jag får ett migränanfall"

"Vågar du verkligen göra det?" - "Det är ju klart, skitlätt, nu råkar jag bara ha ett för jävligt migränanfall"

"Hur kan du göra något så idiotiskt?!" - "Jo, du förstår... AJ! Jäklar! Får ett migränanfall"

 

Seriöst... :huh:

 

Man klarar av att ha ett prov fast man har migrän, du är väll ingen tjej?

Migrän går inte att bota, får man migrän när man är 15-17 år, sedan så har man inte det nå mer, alltså man kan inte bota, den försvinner själv.

Men däremot så finns det migrän tabletter som lindrar migränen.

Migrän är inte så som herpes eller HIV <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är många undomar som får migrän i tonåren.

Det är bra att gå till en läkare så att dom får skriva utt migrän tabletter.

 

Kanske ska förtydliga lite att migrän inte går att bota totalt ;) Men många lever med migrän, och man får ju se det från den ljusa sidan; Då har du en ursäkt till nästan allt :P

 

"Nu ska vi ha prov om 10 minuter" - "Aj h*lvete, jag får ett migränanfall"

"Vågar du verkligen göra det?" - "Det är ju klart, skitlätt, nu råkar jag bara ha ett för jävligt migränanfall"

"Hur kan du göra något så idiotiskt?!" - "Jo, du förstår... AJ! Jäklar! Får ett migränanfall"

 

Seriöst... :huh:

 

Man klarar av att ha ett prov fast man har migrän, du är väll ingen tjej?

Migrän går inte att bota, får man migrän när man är 15-17 år, sedan så har man inte det nå mer, alltså man kan inte bota, den försvinner själv.

Men däremot så finns det migrän tabletter som lindrar migränen.

Migrän är inte så som herpes eller HIV <_<

 

Migrän kan man få hela livet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst favole

Min syrra har också migrän fast det som kan hända henne är att hon spyr också,är det vanligt? och hon är 20 men det kan ju vara från person till person när migränen försvinner.

Redigerat av favole
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min syrra har också migrän fast det som kan hända henne är att hon spyr också,är det vanligt? och hon är 20 men det kan ju vara från person till person när migränen försvinner.

Ja precis ;) Migrän varierar i "styrka" från person till person. Vissa med migrän får jättehuvudvärk och blir yra och illamående.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min syrra har också migrän fast det som kan hända henne är att hon spyr också,är det vanligt? och hon är 20 men det kan ju vara från person till person när migränen försvinner.

Ja precis ;) Migrän varierar i "styrka" från person till person. Vissa med migrän får jättehuvudvärk och blir yra och illamående.

 

Det är det som r migrän, många som säger att de har migrän har inte det...de har bara j*vligt ont i huvudet:/ Migrän går varken att bota eller säga hur länge det vara, min pappa hade det 2 ggr under den tiden har körde lastbil, sen har han aldrig haft det igen, och det var närmare 20 årsedan hans lutade köra lastbil. Men som någon sa tidigare, det variera från person till person. Även anledningen till migrän varierar från person till person, så migrän är en väldigt obetämd sjukdoms form.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...