Bplay Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 För mig tar mario kart faktiskt zelda till n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 För mig tar mario kart faktiskt zelda till N64 Jag tycker Zela OoT är det bästa :) Fast jag lirar ju lite annat också.. lirar Majora's Mask också fast har ingen guide tidning till det som till OoT :P Så jag klarar inte det ;( Fast fick lite hjälp av brorsan så har snart klarat ut det också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 jag tycker inte Zelda är det bästa spelet. Men det kommer nog på topp 5. jag tycker att super smash bros är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 jag tycker inte Zelda är det bästa spelet. Men det kommer nog på topp 5. jag tycker att super smash bros är bäst. top 10 är det. Det är roligt tills deku tree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Finns super smash till n64? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda4ever Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag kan verkligen inte välja mellan Zelda Ocarina of time och Majora's Mask <_< Förut tyckte jag helt klart Oot men MM har har växt ;) har jävligt bra och spännande story. Men de två spelen är verkligen de bästa!! ;: Finns super smash till n64?Super smash bros ja, jag har det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Finns super smash till n64?Super smash bros finns. Det är det första SSB spelet (tror jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Noo, Golden Eye, bästa spelet till Nintendo 64.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 spelade f*n aldrig det själv, men älskade att de på när min polare gjorde det. favorittemplet var det näst sista tror jag, men bongo-killen. tkr nog det var bästa till n64 iaf :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 till n64 lätt OOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 OOT är världens bästa spel, klår WoW, AOC... ALLTING! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2008 Nej inte med den grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg