Kerby Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 (redigerat) I denna tråd kan du posta tekniker/övningar om hur man kan spela cs på ett bra och effektivt sätt. Jag kan sätta upp tekniker/övningarna i listan (se nedan) om dom är bra. Lista över tekniker: Sikta alltid mot huvudet Skjut ca 2 - 5 skott mot huvudet och vänta i 500 millisekunder för att träffa bättre (Vitdom) Lista över övningar: Själv undrar jag om man skadar mycker genom att sikta på hjärtat. Redigerat 9 Januari 2008 av Kerby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 (redigerat) Lista över tekniker: Sikta alltid mot huvudet Skjut ca 2 - 5 skott mot huvudet och vänta i 500 millisekunder för att träffa bättre Redigerat 8 Januari 2008 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Lista över tekniker: Använd Game Commander för att inte behöva göra så mycket med händerna om det hjälper... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Lista över tekniker: Sikta alltid mot huvudet Skjut ca 2 - 5 skott mot huvudet och vänta i 500 millisekunder för att träffa bättre Skall man skjuta 2 - 5 skott i taget eller först 2 - 5 sen spraya? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Svar på din fråga: Nej hjärtat räknas som att skjuta på magen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 9 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Svar på din fråga: Nej hjärtat räknas som att skjuta på magen. Tack, har alltid undrat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 Lista över tekniker: Sikta alltid mot huvudet Skjut ca 2 - 5 skott mot huvudet och vänta i 500 millisekunder för att träffa bättre Skall man skjuta 2 - 5 skott i taget eller först 2 - 5 sen spraya? ^^ Vadå spraya. Kan man döda nån genom att spraya. Så här då. Pang Pang Pang Spray = död? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Lista över tekniker: Sikta alltid mot huvudet Skjut ca 2 - 5 skott mot huvudet och vänta i 500 millisekunder för att träffa bättre Skall man skjuta 2 - 5 skott i taget eller först 2 - 5 sen spraya? ^^ Vadå spraya. Kan man döda nån genom att spraya. Så här då. Pang Pang Pang Spray = död? Han menar spreya med skott <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 (redigerat) Skrev den under tekniker i.o.m att det var den bästa kategorin. Lista över tekniker : Hellre tänka på var de är via ljud och syn (helst ljud vid osäkerhet) än att rusha / smyga fram och försöka döda de direkt. Att kunna spraya med ett auto vapen och träffa ungefär på samma ställe i stortsätt hela tiden är fett nice http://youtube.com/watch?v=OtpUsu0YWYE Detta är inte nödvändigt alls och vet inte varför jag gör det eller varför det är så extremt bra men när du springer från en kant som är så hög att du inte loosar hp eller bara går ner på marken utan faller nån mm så precis när du är av kanten så duckar du. Jag iaf, får bättre aim med, dgl, usp och clarion då. I.o.m att comp gear är ganska viktigt (extra saker så som tangentbord, möss etc) så kan jag tipsa dig helt klart om den populära http://www.steelseries.com/Icemat Tänk på att ljudet i cs fungerar mycket som i värkligenheten. Det är riktigt svårt att avgöra ifall ett objekt som hörs är framför eller bakom ifall den är på någon av de riktningarna. Så ett objekt som e framför dig kan lika gärna va bakom dig om du inte e sound skillad. Låg sens, jag kör med 5,3. Låg sens ger dig mycket bärre aim enligt mig. Det ger dig en smooth rörelse som ger dig mer kontroll dock är det jobbigt med långa och snabba rörelser. Därför är möss med sens settings bra som du kan använda dig av vid tighta situationer. Dock måste det tränas. Om du använder awp så istället för att när du skjutit bara vänta tills du kan skjuta igen så switcha till kniv och tillbax riktigt snabbt så tjänar du in lite tid. Redigerat 20 Januari 2008 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg