bazti Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 jag tror det var den jag använde :P Bazti, namn, ras och server?(om du nu har fixat allt och börjat spela :P) Inte fixat men blir nog. Bazti,samma server som du & sån där Robot liknande sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 ok undrar du något så säg bara till. tips är att spela på keyboard mode(H) och blocka alla spammers(eller bara stäng av map chat i HQ) annars så kan du inte läsa något alls. använd makro annars så är du körd(om du nu inte gillar att sitta och hålla koll på din hp hela tiden) du hoppar med V btw :P. bry dig inte om cw förren du är iaf lvl 35. du är ändå bara cannon fodder :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Ja hur får man en key så man kan subscriba nu när det är free to play? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 menar du cd-key? eller själva accountet(typ användar namn)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Har registrerat mig på deras sida samt laddat ner/installerat spelet, men kan inte logga in. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 menar du cd-key? eller själva accountet(typ användar namn)? Ja så man kan spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 um..en kompis till mig skulle också börja spela det. han kunde inte heller hitta en key. jag stack över till han för att hjälpa han men kunde inte heller hitta det :/. när jag började spela så var det hur lätt som helst men nu verkar de ha gömt det nånstans....nån som nyligen hittat var det ligger? helst denna eller förra veckan för det var då de ändrade på sidan tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 um..en kompis till mig skulle också börja spela det. han kunde inte heller hitta en key. jag stack över till han för att hjälpa han men kunde inte heller hitta det :/. när jag började spela så var det hur lätt som helst men nu verkar de ha gömt det nånstans....nån som nyligen hittat var det ligger? helst denna eller förra veckan för det var då de ändrade på sidan tror jag. Jag blev medlem på mmorpg.com & följde en länk från borumet fick tag på nycklen började spela & gillade tyvärr inte RF-online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 varför inte bara börja spela last chaos det har nästan grafik som lineage2 och mycket annat är oxå likt men om du inte har bra data laggar det lite e första staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 laggar lite....hehe :P spelade det innan. va kul en dag. finns så många spel som är precis likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrus Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Rose Online, Flyff & Maple Story ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.