Zhark Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Vilken skräckfilmscen tycker ni är bäst? Själv tycker jag dusch-scenen i Psycho, och när man får se råttapan i Braindead, den scenen är också rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 När Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 När zombien Bub hämnas på Rhodes i slutet av Day of the Dead, såklart. Revansch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) När Jason halshugger tre stycken på en och samma gång i Fredagen Den 13:e Del 6: Jason Lever. Redigerat 9 Januari 2008 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 När Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol: Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Gräsklippar scenen i Braindead. Sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Ett flertal scener i filmen Dead End, läskigaste film jag sett även om jag anser mig själv som extremt skräckhärdad så brukar inte direkt hoppa till eller tänka på när det är läskigt :). Fast dead end var ett antal år sedan jag såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Juste kom på en till ja gillar, imo är ifs saw inte skräck men iaf, i 2an tror ja dt va, när hon blir iputad i sprutkaret, OT: Nån som vet vad filmen heter när dom dör när dom dör i ett spel? o dom kkan inte sluta spela. ?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Den heter Stay Alive. Själv kan jag inte komma på någon scen som är bäst, kanske "Here's Johnny" från The Shining ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Den heter Stay Alive. Själv kan jag inte komma på någon scen som är bäst, kanske "Here's Johnny" från The Shining ändå. Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Gräsklippar scenen i Braindead. Sjukt... Word! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 När Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol:Den är bara helt sjukt skön! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.