Zeem Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Ladda ner pop-up stop här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag har redan en sånn på fuska får man ingen ruta när man får meddelanden och om man ska spela spel :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 man ska gö inte ha pop up stop ad-aware 6 e myckert bätre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Vad är pop-up för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det är som ett anti virus program men det tar bort pop-up..t.ex reklam eller save now och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 dom e så jobbiga för dom gör så datorn blir så seg med.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jupp. Ad-Aware 6.0 är bra, men ha gärna ett fler tal sånna program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) man ska gö inte ha pop up stop ad-aware 6 e myckert bätre..men ad-aware är väll det som tar bort spion filer :huh: eller sånna där buggar :huh:och det har jag men jag hade ett annat som också hette adaware som var pop up stopper Redigerat 16 Mars 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ännu smartare är att ladda ner Moxilla Firefox, har automatisk popupblockning + mycket mer, finns att ladda ner på mozilla.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 det har alla pop up stoppers det är bara det att man måste stänga av dom när man ska spela på en del sidor :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 vad e pop-up grej?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 när man besöker vissa sidor (inte alla) så skickas det massa "cookies" fram och tillbaka och vissa företag använder dessa cookies för att få fram en ruta som gör reklam för företaget och det e pop-up...oftast en massa reklam som poppar upp :rolleyes: jag använder ad-aware gjort av lavasoft...mycket bra program ! :D så skaffa ett liknande program om ni får en massa reklam rutor som ploppar up :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.