Mosa1nagant Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Snart är min hunter som är min alt lvl 10, och jag undrar vilken pet som är bäst? Jag är en Night Elf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Boar tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Dem flesta NE hunters jag har sett har en saber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Dem flesta NE hunters jag har sett har en saber åk till darkshore o skaffa antingen en boar eller saber där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Saber e ju 1337 coolast, men.. ja skulle säga en Boar från Redrige när du kmr ditt.. dom har rätt bra charge och så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Hörde nått att pets från låg lvl är söligare än pets på högre lvl, de märker man ju att dom är men blir dom de som hunter pet också? Själv skulle jag ta en scorpion lvl... 64 om jag minns rätt, eller King Bangalash, men den dära lvl 64 scropion har själv lärt sig Natural Armor Rank 10, det är ju f*n sista ranken för natural armor som kostar massa training points, det är ju skit bra, sen är dom bra mot rogues också med poisons osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Sista petet satasr man oftast på en bat från kara, men som hunter ska man byta pet ofta :) mer val mellan skils te petet då har ja hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Jag brukar ta Frost saber utanför Ironforge i Kharanos. Det är skitsnyggt med dem. Visst min hunter är i level27 nu men mitt pet (lv26) har 1200~HP och det slår ganska bra. Har haft det sedan level 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Sista petet satasr man oftast på en bat från kara, men som hunter ska man byta pet ofta :) mer val mellan skils te petet då har ja hört. man kan abandona ett pet om man har 3, sen ta beast lore på olika och har ens vanlig pet typ Bite (rank 3) och den man tagit beast lore på har Bite (Rank 5) så kan man tama den sen låta den spamma bite tills de står att man har lärt sig den, sen kan man lära sitt vanliga pet, rank 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Sista petet satasr man oftast på en bat från kara, men som hunter ska man byta pet ofta :) mer val mellan skils te petet då har ja hört. man kan abandona ett pet om man har 3, sen ta beast lore på olika och har ens vanlig pet typ Bite (rank 3) och den man tagit beast lore på har Bite (Rank 5) så kan man tama den sen låta den spamma bite tills de står att man har lärt sig den, sen kan man lära sitt vanliga pet, rank 5 ahh det va d ja menade xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Kattdjur, ravager, owl, raptor eller serpent etc. är bäst för att levla med. boar, bear, turtle och dom har mindre damage men mer armor / health. Så vill du satsa på att pettet ska ta mindre skada men överleva längre, ta en boar / bear. Ska du satsa på att pettet ska ta mer skada men har lite mindra armor / health, ta ett av dom som ja skrev längst upp. Sen på level 37 borde du tämja ett elite pet, som Bagthera, Bangalash etc. För att dom tar mer skada och har lite mer armor / health, Du hittar dom i Stranglet Horn Vale. Här är lite info om olika pets: http://thottbot.com/?pet=all Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Ta en Ghost-Saber dom spawnar vid Darkshore du måste öppna en viss box (Tiger form) men dom Spawnas inte varje gång ibland ja. Asså en Vit saber med Spökform ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg